به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، اتحادیه تکواندوی آسیا قرار است ۲۸ خرداد ماه به میزبانی اندونزی مراسم بهترین های قاره کهن را انتخاب کند. در بخش ورزشکاران محمد باقری معتمد قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک لندن و در بخش بهترین مربی غلامحسن ذوالقدری به عنوان بهترین مربی به اتحادیه آسیا معرفی شده اند.

سید محمد پولادگر به عنوان نماینده ایران در این مراسم حضور خواهد داشت.

مهدی بی باک  اظهار داشت: محمد باقری معتمد در طول این چند سال که عضو تیم ملی بوده در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک مدال های خوش رنگی را کسب کرده و فکر می کنم شانس زیادی نسبت به دیگر حریفانش در آسیا برای کسب عنوان بهترین تکواندوکار قاره کهن را دارد.

وی افزود: بنده معتقدم اگر قرار باشد در اندونزی حق به حق دار برسد معتمد باید عنوان بهترین تکواندوکار آسیا را کسب کند. به هر حال فکر نمی کنم کسی در آسیا اندازه معتمد مدال کسب کرده باشد. امیدوارم مسئولان فدراسیون بتوانند با لابی کردن با مسئولان برگزاری این مراسم عنوان بهترین تکواندوکار آسیا که حق معتمد است به او برسد.

مربی سابق تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سئوال که چقدر شانس ذوالقدر را برای کسب عنوان بهترین مربی آسیا در مراسمی که در اندونزی برگزار می شود می بینی، خاطرنشان کرد: ذوالقدر در طول سال های گذشته افتخارات زیادی را با تیم ملی کسب کرده و فکر می کنم کمتر کسی این همه افتخار کسب کرده باشد. ذوالقدر در طول ۱۲ سالی که هدایت تیم ملی را بر عهده داشت موفقیت هالی زیادی را با هوگو پوشان کسب کرد. البته بنده تکواندوکاری بودم که چیزهای زیادی در طول حضورم در تیم ملی از او یاد گرفتم.

بی باک در مورد شرایط حاکم بر تیم ملی قبل از اعزام تیم به مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: متاسفانه حاشیه ها باعث شده تا تیم ملی از هدف اصلی خود دور باشد. حذف نصر آزادانی از ادامه حضور در اردوها نگرانی های زیادی را به همراه دارد. نصر امید کسب مدال طلا در مکزیک بود و به راحتی از اسم او گذشتیم. در کنار گذاشتن نصر آزادانی کادر فنی تصمیم گیرنده بوده و امیدوارم که جوابگوی خواسته جامعه تکواندو بعد از مسابقات جهانی باشد. در پایان برای هوگو پوشان جوان و کادر فنی که نماینده کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ خواهند بود آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که با حضور در آوردگاه جهانی بهترین نتیجه را کسب کنند.