به گزارش پارس به نقل از مهر، عباس جدیدی عضو و معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از شرکت شهربان گفت: به دلیل اهمیت کار این شرکت اکثریت  اعضای شورای شهر با حساسیت خاصی به دنبال حل مشکلات آن هستند.

وی ادامه داد : در بسیاری از حوزه‌های مدیریت شهری می‌ توان درصدی را به عنوان خطا یا اشتباه پذیرا بود اما به دلیل اهمیت فعالیت‌های این شرکت و نوع ارتباط آنها با شهروندان حتما باید امکانات و لجســتیک شرکت را به خوبی پشتیبانی کرد تا همین درصد خطا هم برای شهربان وجود داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلاتی همچون اصلاح اساسنامه شرکت و حوزه اختیارات گفت: نگاه ما به شهربان قطعا یک نگاه حمایتی و هدایتی است چرا که با تعداد نیرو محدود ماموریت بزرگ و خطیری را در محدوده ۷۰۰ کیلومتر مربعی شهر تهران عهده دار هستید.

معاون نظارت شورای شهر تهران ادامه داد: بر همین اساس و با یک دیدگاه مثبت گزارشی را تقدیم اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران خواهم کرد تا این شرکت بتواند با پویایی هر چه بیشتر به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

در این جلسه مهندس چیذری میرعامل شرکت شهربان نیز با اشاره فعالیت‌های انجام شده گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه‌های ما تعیین و تکلیف اساسنامه شرکت است که مساعدت و لطف اعضای محترم شورای شهر تهران در تصویب هرچه سریعتر آن را می‌طلبد.

وی گفت: بزرگترین دغدغه من و همکارانم در این شرکت تحقق حداکثری دستورات شهردار محترم تهران در طرح برقراری انضباط شهری است.

چیذری با اشاره به طرح ساماندهی بساط گستران گفت: بخشی از این بساط گستران نیازمند هستند و ما در طرح انضباط شهری تمام سعی خود را بکار خواهیم گرفت تا با شناسایی آنها  محل‌هایی را برای کسب و کار آنان فراهم نماییم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با حمایت‌های  قانونی شورای محترم اسلامی شهر تهران و تصویب قوانین راه گشا بتوانیم دایره خدمات رسانی یه شهروندان تهرانی را تکمیل نماییم.

در پایان جدیدی از مرکز کنترل نظارت شرکت نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت آنها قرار گرفت.