به گزارش خبرنگار حوزه شهری پارس نیوز،اقبال شاکری در خصوص اخرین وضعیت تعیین تکلیف خیابان 17 شهریور که مورد نارضایتی اهالی محل و کسبه این خیابان شده است اظهار داشت:البته تا الان گزارشی درباره میزان پیشرفت و رفع مشکلات اهالی محل و کسبه خیابان 17 شهریور به کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر ارائه نشده است.
 
وی در ادامه افزود:البته برای تعیین تکلیف مشکلات اهالی کسبه سنگ فرش خیابان 17 شهریور،کارگروهی متشکل از شهرداران مناطق 12،13 و همچنین 14 و کمیسیون شهرسازی و معاونت عمرانی تشکیل شده است که بایستی ظرف مدت 2 ماه از زمان تشکیل این کارگروه،نتیجه بررسی های صورت گرفته شده را به کمیسیون عمران شورای شهر تحویل می دادند که چنین اتفاقی رخ نداد.
 
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا طرح سنگ فرش خیابان سرهنگ سخایی با توجه به معظلات و مشکلاتی که برای خیابان 17 شهریور رخ داده است،در دستور کار مدیریت شهری می باشد و یا خیر اظهار داشت:بنده چندین بار این موضوع را در صحن علنی شورا تذکر دادم.طرح های سنگ فرش خیابان ها،یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است،و نه اقدام فنی و مهندسی.بدون مطالعات کافی در موضوع سنگ فرش شدن خیابان ها،همین مشکلاتی که برای خیابان 17 شهریور رخ داده است،برای خیابان سرهنگ سخایی نیز اتفاق خواهد افتاد.
 
شاکری در ادامه تصریح داشت:اکثر اعضای شورای شهر مخالف اجرای طرح سنگ فرش شدن خیابان های پایتخت می باشند.در همین باره نیز به کمیسیون معماری و شهرسازی نامه زدیم و مراتب نگرانی و اعتراض خودمان را به اطلاع این دوستان رساندیم.
 
وی گفت:شورای شهر سعی خواهد کرد که به وضعیت و مشکلات اهالی محل و کسبه خیابان 17 شهریور رسیدگی کند و مطمئن باشید که در کمترین زمان ممکن نتیجه را اعلام خواهیم کرد.