به گزارش پارس ، سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو بافارس، در واکنش به درج مقاله ای در یکی از روزنامه های اصلاح طلب با موضوع امتیازدهی یکجانبه به غرب در موضوع هسته ای به قلم « ناصر هادیان» که ادعا می شود یکی از اعضای اتاق فکر تیم هسته ای دولت جدید بوده، گفت: غربی ها همواره در مقابل صداقت ما کاملاً با بی صداقتی رفتار کردند.

وی با بیان اینکه غربی ها با نگاه استکباری به جمهوری اسلامی ایران می نگرند، تصریح کرد: سی و اندی سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد اما آنها همچنان موارد ضد اسلامی و ضد ایرانی خود را دنبال کرده و بر آن اصرار دارند.

این نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه برقراری ارتباط در عرصه بین المللی پس از نشان دادن حسن نیت دو طرف، صورت می گیرد، افزود: تاکنون هیچ حسن نیتی از سوی طرف غربی مشاهده نشده است که جمهوری اسلامی بخواهد به آنها امتیاز دهد، در واقع کشور ما گام های موثری در عرصه بین المللی برداشته است اما هیچگاه طرف غربی حسن نیت خود را نشان نداده است.

وی امتیازدهی یک جانبه به طرف غربی را خیانت به آرمان های مردم، وطن فروشی و عبور از خط قرمزهای انقلاب توصیف کرد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین خطاب به حسن روحانی گفت: چون آقای روحانی به اعتدالگرایی معتقد است باید افرادی که حرکاتشان مغایر با این نگاه هست را کنار بگذارد.

وی همچنین گفت: افرادی که اظهارنظرهای افراطی می کنند نباید در کنار رئیس جمهوری که شعار عدالت می دهند حضور داشته باشند.