به گزارش پ ارس به نقل از ایسنا، اسماعیل جلیلی، اظهار کرد: آقایان زنگنه، آخوندی، چیت چیان، ربیعی، علوی، واعظی، نجفی و جنتی هشت وزیر پیشنهادی دولت حسن روحانی عصر امروز با حضور در جلسه مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت در ساختمان مشروطه مجلس گزارش برنامه های خود را به نماینده ها ارائه کردند.

وی افزود: سرمایه گذاری در حوزه نفت، میزان توجه به حوزه فرهنگ، وضعیت شهرسازی، بحران آب، روابط کار و کارگر، ساختار آشفته آموزش و پرورش و دیدگاه های امنیتی وزیر اطلاعات از مهم ترین سوالات نمایندگان از وزرای پیشنهادی بود.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس یادآور شد: وزرای پیشنهادی در اظهارات خود عنوان می کردند که دیدگاه سیاسی دارند اما آن را در فعالیت شان دخالت نمی دهند.

به گفته جلیلی، ۸ وزیر پیشنهادی کابینه حسن روحانی در جلسه مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت به سوالات نمایندگان درباره فتنه ۸۸ نیز پاسخ دادند.

این عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه نظر کلی فراکسیون در مورد وزرای پیشنهادی مثبت است و دیدگاه فراکسیون کمک به حسن روحانی است، اضافه کرد: بحث رای اعتماد به وزرا در جلسه شورای مرکزی مطرح خواهد شد و فردا نیز ۱۰ نفر دیگر از وزرای پیشنهادی به جمع اعضای مجمع عمومی فراکسیون خواهند آمد تا برنامه های خود را برای وزارتخانه های مربوطه تبیین کنند.

حضور وزرای پیشنهادی نفت و کشور در جلسه مجمع نمایندگان استان خوزستان

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان همچنین از حضور وزرای پیشنهادی نفت و کشور در جلسه مجمع نمایندگان استان خبر داد و گفت: اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان به صورت جداگانه با رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور در مورد مسائل استان و شرایط مدیریت سیاسی در خوزستان و همچنین با زنگنه وزیر پیشنهادی نفت در مورد آخرین وضعیت حوزه های نفت خیز استان خوزستان تشکیل جلسه دادند و دیدگاه های آنها را در این باره جویا شدند.