جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناظره‌های کاندیدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره‌ها از هیجان لازم برای تحریک فضای جامعه برخوردار نیست و تاکنون نتوانسته تأثیری بر انتخاباتی کردن فضای کشور بگذرد.

وی افزود: در مورد نحوه گفتار و ارائه برنامه‌های کاندیداها در مناظرات واقعیت این است که آقای رئیسی بیش از سایرین به اصول اخلاقی پایبند بوده و اخلاق‌مدارانه رفتار کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سابقه کاری آقای رئیسی و فسادستیزی وی از نقاط برجسته‌ای برنامه‌های وی است که مورد استقبال مردم خواهد بود.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: از دیگر مواردی که آقای رئیسی آن را جزو برنامه‌ای خود عنوان کرده روان‌سازی سیستم اداری است که در فضای فعلی کشور لازم است.

وی افزود: آقای رئیسی در آخرین مناظره عنوان کرد که گشت ارشاد را برای مدیران خواهد داشت و این یعنی اینکه مدیران باید شیوه و روش کاری‌شان را تغییر داده و اصلاح کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته در مورد دیگر کاندیدها می‌توان به آقای جلیلی اشاره کرد و واقعیت این است که آقای جلیلی هم به دور از هر گونه حاشیه به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.