حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی ،نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم گرامیداشت قیام خونین و تاریخ ساز ۱۵ خرداد که در مدرسه فیضیه  قم برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بعد از حوادث ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ به صورت جدی جان گرفت و در مسیر اصلی خود وارد شد و امام راحل این روز را در طراز عاشورای حسینی قلمداد کرده است.

او افزود: تا قبل از قیام ۱۵ خرداد دو رکن اول انقلاب یعنی اسلام و رهبر، الهی بود، اما هنوز مردم، پای کار نیامده بودند که در این روز با تجلی فرهنگ حسینی رکن سوم انقلاب اسلامی وارد عرصه شد.

حجت الاسلام  حاجی صادقی گفت: اگر امروز اسلام به عنوان یگانه راه نجات بشر در دنیا شناخته می‌شود، اگر امروز رژیم غاصب صهیونیستی در مرزهای جعلی خود محدود شده و برای بقا به ایران اسلامی التماس می‌کند به دلیل اقتدار وقدرت انقلاب اسلامی است

او تاکید کرد: امروز ایران به جایگاهی از بازدارندگی رسیده که اگر صهیونیست‌ها بخواهد تعرضی در زمین، هوا و دریا علیه ایران اسلامی کند جواب آن را در سریع‌ترین زمان می‌بیند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر این که این انقلاب در طول ۴ دهه اخیر با وجود تمام فتنه‌ها و سختی‌ها با اقتدار پیش رفته است، اظهار کرد: تمام موفقیت‌های ایران در طول ۴ دهه اخیر صرفا به خاطر حضور مردم در عرصه‌های مهم و تاثیرگذار ملی و مذهبی بوده است از این رو دشمنان مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی می‌بینند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان این که چالش اصلی ما چالش مدیریت است، گفت: ما به مدیری نیاز داریم که برگرفته از فرهنگ عاشورا و مدرسه فیضیه باشد نه اینکه مدیریت خود را از تمدن غربی گرفته باشد.

او افزود: راه حل برون رفت از مشکلات کنونی قهر کردن با صندوق رای نیست بلکه انتخاب درست برای روی کار آمدن یک دولت تحول خواه و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی ادامه داد: همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند باید با بسترسازی برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای سیلی محکم دیگری به صورت آمریکا بزنند؛ انتخابات ریاست جمهوری در حکم جهاد اکبر است تا از طریق آن اجازه ندهیم دشمن مدیریت اجرایی کشور را از مدیریت منطبق بر الگوی فیضیه و حوزه‌های علمیه خارج کند.

او  با بیان این که انقلاب اسلامی ایران آمده تا جهان را آماده نهضت ظهور کند تشریح کرد: مردم ما از عملکرد برخی مدیران خسته و دلخور هستند و می‌دانند راهکار این موضوع قهر کردن نیست بلکه راه کار این مساله انتخاب فرد اصلح است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تاکید بر این که با یک دولت انقلابی دین گرا، جوان گرا، ولایت پذیر و تحول خواه، مشکلات کنونی کشور برطرف خواهد شد، گفت: ما به دولتی نیاز داریم که نسبت به ولی فقیه فرمانبردار باشد، دولتی می‌خواهیم که در امتداد ولایت فقیه باشد؛ ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که مانند حاج قاسم سلیمانی سرباز محض ولایت باشد و هم زمان دارای روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با دشمنان انقلاب باشد.