به گزارش پارس نیوز، 

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی درباره پاسخ سپاه به حمله کور تروریستی اهواز گفت:: سپاه پاسخ خود را عملاً انجام می‌دهد، ما عجله نمی‌کنیم، با عقل و خرد به مرکزیت و مغز کار تروریست‌ها می‌زنیم چراکه این افراد بازی خورده، ملاک نیستند؛ آنچه مهم است این است که سپاه ریشه فتنه را ان شاء‌الله به موقع خواهد زد، البته هم‌اکنون از سپاه پاسخ‌های کوبنده‌ای را خورده و می‌خورند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون سخنان رئیس‌جمهوردر مجمع عمومی سازمان ملل گفت:: این سخنان خیلی خوب بود، ما واقعاً قدردان هستیم.

وی با بیان اینکه ببینید گفتمان مقاومت چقدر خوب است، افزود: عرض می‌کنم آقای رئیس‌جمهور متشکریم، این گفتمان مقاومت را ادامه دهید که با گفتمان مقاومت پیروز هستیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تمام دنیا سخنرانی رئیس جمهور آمریکا و ایران و منطق، استدلال و انسان دوستی ما را با وضعیت زشت آمریکایی‌ها مقایسه کردند.

وی تصریح کرد: همین که انقلاب اسلامی توانسته استکبار را به ذلتی بکشاند که این گونه در سازمان ملل موضع بگیرند، این خود یک پیروزی است، اجازه بدهید، پاسخ سپاه را عملاً ببینیم.