آیت‌الله سید علیرضا عبادی در مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند، اظهار داشت: دل خانه خداست، و نخستین دعوت پیامبران برای پذیرش اسلام قبول کردن آن بود، اما این فرق می‌کند که قلبی باشد یا زبانی چرا که ابوسفیان و معاویه هم مسلمان بودند.

وی با بیان اینکه، امروزه به برکت جمهوری اسلامی محبت امیرالمومنین(ع) در جامعه گسترده شده است، افزود: سعی کنید طوری زندگی کنید که در شأن یک خانواده اسلامی و دینی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خانواده‌ها باید سعی کنند برای فرزاندانشان از کودکی برنامه داشته باشند و تعالیم دینی را به آن‌ها آموزش بدهند، گفت: در بسیاری از خانواده‌ها این برنامه‌ها وجود دارد و تلاش مضاعف بکنید که از همان دوران کودکی فرزندانتان با فرهنگ اسلامی و شیعی رشد کنند.

عبادی با بیان اینکه امروزه ما در جنگ هستیم، تصریح کرد: این جنگ، جنگ نظامی نیست، جنگ مسائل فرهنگی است، جنگ فکری و جنگ عقیده است همت کنید و با برنامه‌ریزی و همچنین ولایت‌مداری این نقشه‌های شوم استکبار را خنثی کنید.

وی ادامه داد: امروزه دشمن به دنبال این است که مغز، فرهنگ و عقیده شما را تصرف کند، حواستان را جمع کنید و مردانه در این جنگ فرهنگ و عقیده بایستید و بدانید که شما به امید خدا در این عرصه پیروز خواهید بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: داعش در زمان‌های قدیم هم وجود داشته، ابوسفیان، معاویه و هند جگرخوار اینها هم نوعی از داعش هستند.

عبادی خاطرنشان کرد: اگر هند، جگر حمزه سیدالشهدا را می‌خورد امروزه ما در سوریه و عراق شاهد این هستیم که داعشی‌ها هم همین کار را می‌کنند و جگر مسلمانی را می‌درند و به دندان می‌کشند.