به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد اسماعیل نیا در جلسه شورای اداری کاشمر با تقدیر از حضور ۷۳ درصدی مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: امیدورایم دولت فراجناحی شایسه ای که جزو اهداف رییس جمهور منتخب است، تشکیل شود.

وی با بیان این که « همه ما موظفیم با تمام توان در جهت سر و سامان گرفتن دولت شایسته یازدهم تلاش کنیم» تصریح کرد: اگر وزرایی شایسته در دولت یازدهم انتخاب شوند قطعأ گام های تحقق حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری فرموده اند کامل خواهد شد.

وی هم چنین با تاکید بر این که « در این دولت باید شایسته ترین ها عهده دار مسوولیت شوند» اظهار کرد: مقبولیت وزرای آینده باید بالای ۸۰ درصد باشد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس با اعلام این که « هنر مدیران ماست که بتوانند ۴۶۰ هزار میلیارد تومان سرمایه سرگردان را به سمت تولید و صادرات هدفمند کنند» گفت: وزرای آینده نه تنها نباید اهل بعضی رانت ها باشند بلکه باید از کارآیی و مقبولیت خوبی برخوردار باشند.

وی به وضعیت بازار و این که باید مدل آرمانی ارائه داد، اشاره کرد و افزود: نباید نسبت به وضعیت بازار بی تفاوت بود. بازار در حال حاضر از نمره پایینی برخوردار است.

وی با تاکید بر این که « برای رسیدن به اهداف باید اتحاد و همدلی داشت» گفت: متاسفانه در این شهر به نسبت سایر شهرها بیشتر مسایل سیاسی و جوسازی مطرح است.

اسماعیل نیا با اشاره به این که « راست و چپ و اصولگرایی بدون اصلاحات معنا ندارد» ادامه داد: هیچ اصولگرایی نمی تواند به دنبال اصلاحات نباشد ما همیشه به دنبال اصلاحات هستیم.

وی در ادامه موضوع کانون های تجارت جهانی را مطرح کرد و افزود: در منطقه ترشیز کهن هیچ چیز برای تجارت جهانی کم نداریم. باید برای جذب سرمایه گذار تلاش کرد، هیچ گاه با پول دولتی نمی توانیم مشکل اشتغال را حل کنیم. شیب اشتغال به سمت منطقه بیشتر شده است. با راه اندازی کارخانه ها می توانیم از مهاجرت جوانان کاشمری به منطقه یزد خودداری کرد.

وی با اشاره به این که « ۵۰ درصد جریمه های چاه های کشاورزی در سه شهرستان کاشمر، خلیل آباد و بردسکن بخشیده شده است» به کارهای صورت گرفته در خصوص سقف ساعت چاه های کشاورزی پرداخت و از فرمانداران خواست به جد پیگیر مسایل منطقه باشند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس در ادامه به هفته قوه قضائیه و شهادت آیت الله بهشتی اشاره کرد و افزود: بهشتی به اندازه یک ملت صبور بود و غیرت داشت.

وی با اعلام این که « بهشتی دنیایی از صفا و صمیمیت بود» تصریح کرد: بهشتی نه تنها اهل حاشیه و میز و صندلی نبود بلکه به دنبال بصیرت، وحدت، همدلی و شایسته سالاری بود.