به گزارش پارس ، منصور حقیقت پور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: انتظار مجلس از دولت آینده این است که دولت آینده در مسیر شعارهایی که اعلام کرده اعم از اعتدال گرایی، عدالت و تدبیر حرکت کند و تلاش دولت به این مسأله معطوف باشد که در به کارگیری مدیران ظرفیت های تخصصی و اعتقادی را در نظر داشته باشد.

وی افزود: طبیعی است که جریانات تند نمی توانند پاسخگوی انتظارات مجلس از دولت باشد و به همین سبب کابینه باید کابینه معتدلی بوده و به همفکری و هم افزایی با مجلس گرایش داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مجلس یک ظرفیت و محل تجمع نخبگان کشور است، مجلس این آمادگی را دارد تا همکاری و همراهی لازم را با دولت داشته باشد و مهمترین مسائلی که توسط مجلس و دولت باید پیگیری شود مسائل و مشکلات معیشتی مردم است.

حقیقت پور اظهار داشت: مجلس می تواند امکاناتی را در زمینه تأمین فورمول ها و راهکارهای لازم برای پاسخگویی به نیازهای مردم و تأمین نقشه راه مشترک میان دو قوه به طور نرم افزاری در اختیار دولت قرار دهد.

وی تصریح کرد: ما انتظار داریم که بدنه اجرایی دولت آینده با بدنه اجرایی مجلس به صورت تنگاتنگ به پیش روند تا دو قوه تمام توان خود را در راه پیشرفت کشور به کار گیرند.