به گزارش پارس به نقل از فارس، مجری یک کانال تلویزیونی ترکیه ای، در حین اجرای یک برنامه خبری در اعتراض به حمله به آزادی های رسانه ای در ترکیه به دهانش برچسب زد.

« سردار دنکتاش» ، رهبر حزب ملی نیروهای دموکرات و « احمد کاشف» ، یکی از معاونان این حزب اخیرا « کانال تی» را به خاطر پخش مصاحبه ای با « اجدر اصلان بابا» که او هم یکی از معاونان همین حزب است مورد انتقاد قرار دادند. در این مصاحبه، اجدر اصلان بابا ادعا کرده بود که رهبر حزب به وی رشوه داده بود تا به دولت جدید جمهوری ترک قبرس شمالی رأی اعتماد بدهد و کرسی اش در پارلمان را ترک کند.

کاشف و دنکتاش از این شبکه تلویزیونی شکایت کردند.

« نظام پینار» ، مجری کانال تی، در خلال اجرای یک برنامه خبری در اعتراض به این اقدام حزب ملی نیروهای دموکرات به مدت سی ثانیه به دهانش برچسب زد و گفت که این شبکه خبری همچنان به حکم حمایت از آزادی بیان رسانه ها، مسائل داخلی ترکیه را مطرح و مردم را در جریان تازه ترین خبرهای ان قرار خواهد داد.

رسوایی هایی مربوط به این حزب زمانی بالا گرفت که در اواخر هفته جاری اصلان بابا در پارلمان ادعا کرد که به وی پیشنهاد رشوه ۷۷۰۰ دلاری داده شده تا به دولت جدید جمهوری ترک قبرس شمالی رأی اعتماد بدهد.

لینک فیلم