به گزارش پارس به نقل از ایسنا، لیونل مسی در هفته گذشته توانست رکورد گل های مارادونا را بشکند. آندرا پیرلو یکصدمین حضور ملی خود را جشن گرفت، اما نکته ای که برای ایرانی ها اهمیت دارد بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی در ششمین بازی پیاپی است که نظر فیفا را نیز به خود جلب کرده است.

سایت فیفا در این گزارش درباره گل رضا قوچان نژاد، نوشت: این بازیکن در اولین شوت ایران به سمت دروازه توانست گلزنی کند. در واقع تیم ملی ایران برابر کره جنوبی تنها یک شوت به دروازه داشت که آن را نیز رضا قوچان نژاد تبدیل به گل کرد.

در این دیدار همچنین تیم ملی ایران باز هم دروازه خود را بسته نگه داشت تا ششمین کلین شیت خود را در هشت بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشته باشد.

سایت فیفا همچنین درباره بازی ازبکستان و قطر با اشاره به گلزنی بهادیر ناسیموف، نوشت: این بازیکن برای گلزنی برابر قطر تنها به ۱۸ ثانیه زمان نیاز داشت. زمانی که ازبکستان یک بر صفر از قطر عقب بود ناسیموف به میدان آمد و پس از ۱۸ ثانیه توانست گل تساوی را به ثمر برساند. این بازی در نهایت با پیروزی پنج بر یک ازبکستان به پایان رسید تا ازبکستان به عنوان تیم سوم راهی مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی شود.