به گزارش پارس نیوز، 

مهدی چمران در حاشیه جلسه امروز کمیته‌های اقشار جمنا با اشاره به طرح سوال مجلس از رئیس‌جمهور اظهار کرد: فکر می‌کنم عاقلانه‌ترین و منطقی‌ترین کار این است که هم مجلس و هم دولت براساس منطق و واقعیت‌ها راه خود را دنبال کنند و کرامت هردو که دو رکن مهم کشورمان هستند به خوبی حفظ شود.

وی افزود: هم مجلس سوال‌هایی که کرده در آن دغدغه معیشت مردم و مسائل سیاسی و اقتصادی کشورمان را داشته و هم رئیس‌جمهوری باید براساس منطق و احترام متقابل کار خود را انجام دهد و فکر می‌کنم اگر بر اساس همین منطق جلو بروند جلسه خوبی شکل بگیرد.

وی با بیان این‌که «الان مقداری کشورمان دچار بی برنامگی است»، گفت: در مورد تحریم ها چه برنامه خاصی وجود دارد؟ درست است که چیزهایی تنظیم شده اما برای تمام جزئیات و فروش نفت و چگونگی پس گرفتن پول نفت باید برنامه‌های خاصی داشته باشند. قاعدتا دولت اگر این کار را کرده یا می‌خواهد انجام دهد گفتنش برای نمایندگان مجلس و مردم می‌تواند آرامش‌بخش باشد تا مردم نیز امیدوار شوند و نبینند که روز به روز زندگی‌شان سیر قهقرایی را طی می‌کند.

چمران در پایان تاکید کرد: نمایندگان مجلس نمی‌خواهند که دولت را زیر فشار بگذارند بلکه می خواهند کمکش کنند و دولت هم باید مجلس را به کمک بطلبد.