به گزارش پارس نیوز، 

حسین علی امیری صبح امروز در بین نمازگزاران عید سعید قربان در بندرترکمن اظهار داشت: مردم ترکمن در دفاع مقدس و پس از آن، انتخابات‌های مختلف، حمایت و تبعیت از رهبری و هر زمان که نظام نیاز به یاری آنها داشته است، حضور داشته‌اند.

وی با بیان اینکه دولت منکر مشکلات مردم در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه مشکلات اقتصادی نیست؛ افزود: امروز دولت و نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از رای مردم است همچنان به کمک‌ها و حمایت‌های مردم در صحنه‌های مختلف نیاز دارد.

امیری اظهار داشت: پس از پیروزی بزرگ دیپلماسی که با هدایت رئیس جمهور و حمایت مقام معظم رهبری حاصل شد؛ با تلاش‌های نیروهای امنیتی، سپاه و سرداران نظام نقشه‌های دشمن در سوریه و عراق به شکست منجر شد و ریشه داعش از جا کنده شد و از سوی دیگر قدرت و نفوذ ایران در منطقه افزایش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: این پیروزی بزرگ را آمریکا و صهیونیست‌ها نمی‌توانستند تحمل کنند و به همین علت آمریکا از برجام خارج شد و پس از آن تلاش کرد تا مشکلات اقتصادی ما بیشتر شود.

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: آنها فکر کردند می توانند مجددا جامعه جهانی را علیه ما بسیج کنند اما غافل از آنکه با تدبیر رهبری، تلاش رئیس جمهور و وحدت حوزه‌های مختلف نظام، راه به جایی نخواهند برد.

امیری با اشاره به اینکه مردم و دولت ایران پایبند به عهود بین‌المللی هستند؛ خاطر نشان کرد: امروز غیر از معدود کشورهای منطقه هیچ‌کس با آمریکا همراهی نکرده و ما از ابتدا به آمریکا اعتماد نداشتیم و امروز هم بدعهدی آنها به روشنی ثابت شده است.

امیری خطاب به مردم کشور گفت: همه می‌دانند که التهاب اقتصادی چند ماه قبل در کشور منطق اقتصادی ندارد زیرا در حال حاضر نفت و کالاهای غیرنفتی ما صادر می‌شود و آمار شاخص‌های توسعه‌ای استانی و ملی کاملاً مثبت است.

وی تاکید کرد: آنچه اتفاق افتاده است متاثر از یک جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن بود که شایعه پراکنی کرده‌اند تا بذر ناامیدی را در جامعه ما منتشر کنند.

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: دولت به عنوان خدمتگزار مردم از هر قوم و قبیله و مذهب است و برای تامین مصالح، منافع عمومی و ایجاد اشتغال در کنار مردم، وفادارانه به همه شعارها پایبند است.

امیری در بخش پایانی سخنان خود افزود: در خصوص نیازمندی های اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم با مشکل مواجه نیستیم و انبارهای کالاهای اساسی تامین کننده نیاز جامعه است.

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: امروز آرامش سیاسی و امنیتی کماکان در جامعه برقرار است.