به گزارش پارس،به نقل از فارسسردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، با اشاره به هفته بسیج گفت: حماسه‌های شما ملت بزرگ امروز چشم دنیا را خیره کرده است و دشمن را به عجز و ناتوانی کشانده و دیگر ملت‌ها را به خود امیدوار ساخته است.

وی افزود: شما ملت حماسه‌ها، پیروزی‌ها، جهادهای سخت و ایستادگی‌ها و مقاومت‌ها هستید و درود بر شما که در اوج حماسه‌هایتان بسیج را شکل و گسترش دادید و امروز به عنوان یک نیروی بزرگ رهایی‌بخش در مقابل جبهه استکبار ایستاده‌اید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به فعالیت‌های اقشار مختلف بسیج در حوزه خدمت‌رسانی گفت: فعالیت هزاران استاد بسیجی، پزشکان بسیجی و تلاش‌های فرهنگی و علمی دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی خدمات مهندسی و 200 هزار حلقه تربیتی که بزرگترین شبکه تربیتی در کل جهان است خبر از بارور شدن شجره طیبه‌ای می‌دهد که امام به دست خود غرس نمود و ما امروز شاهد برکات آن هستیم.

سردار نقدی با اشاره به ایجاد 140 هزار شغل به دست بسیجیان گفت: شما بسیجیان بدون دریافت هیچ گونه امکانات از دولت با تلاش خود در ایجاد شغل و در کمک به دولت و اهداف اقتصادی کشور حرکت کردید. البته در کنار اینها بسیج هیچگاه از اقتدار رزمی خود غافل نبوده است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج وابسته به هیچ حزب، گروه و جناحی نیست، گفت: بسیج متعلق به همه کشورهاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خطر نفوذ دشمن گفت: مقام معظم رهبری از خطر نفوذ دشمن می‌گوید که این علامت شکست دشمن است. بعضی فکر می‌کنند این نفوذ این گونه است که چند جاسوس وجود دارد و از اول انقلاب هم بوده و تازگی ندارد. اینها نمی‌دانند ماجرا چیست.

سردار نقدی تصریح کرد: مسئله این است که امروز نفوذ به عنوان یک حرکت تاکتیکی نیست بلکه استراتژی دشمن است.