به گزارش پارس ، روح الله کوثری جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با فارس، گفت: بحث وحدتی که رهبری معظم انقلاب مطرح می کنند با توجه به نگاه های بیرونی است که به جمهوری اسلامی می شود. اگر وحدت و همدلی در مباحث اصلی نظام وجود داشته باشد در وادی تمدن اسلامی خود را پرارزش نشان خواهد داد و اگر همکاری وجود نداشته باشد نگاه کلان رهبری به بحث تمدن اسلامی نیز محقق نخواهد شد.

به گفته وی، نتیجه همدلی و وحدت کوتاه آمدن دشمنان از مواضع خود است و این موضوع ضمن سرافرازی جمهوری اسلامی در جهان سبب دلگرمی کشورهای دیگر نیز می شود.

کوثری با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات جای تبریک دارد، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان داد که آنها با سلایق مختلف هنوز پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اختلاف سلیقه اشکالی ندارد اما نباید در مورد مبناها اختلاف نظر داشته باشیم. در حال حاضر می طلبد سلایق مختلف با رئیس جمهور شدن روحانی وحدت و همدلی پیدا کنند تا تمدن اسلامی محقق شود.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه دولت جدید باید مباحث حماسه اقتصادی را در دستور کار قرار دهد تا شعار رهبری محقق شود، اظهار داشت: نقطه عطف حماسه سیاسی انتخابات ۲۴ خرداد بود و کلید اولیه حماسه سیاسی توسط مردم زده شد. البته هنوز حماسه سیاسی کامل نشده و بخشی از همین حماسه سیاسی وحدت مسئولین است.