به گزارش پارس به نقل از فارس«ناصر النکرانی»، عضو حزب ملت دموکراتیک یمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعااظهار داشت: کشورهای عضو شورای امنیت، عربستان و تروریست‌ها در یمن را با سلاح و تجهیزات لجستیک مجهز می‌کنند، به همین دلیل باید گفت که سازمان ملل حامی تجاوز عربستان علیه یمنی‌هاست.

وی افزود:طبیعی است که سازمان ملل در برابر تجاوز عربستان به فرزندان ملت یمن ساکت باشد و این سکوت عربستان را برای ادامه تجاوزات، حملات و نقض حقوق بشر در یمن گستاخ‌تر کرده است.

النکرانی گفت: ما می‌بینیم که سازمان ملل کمیته‌های انقلابی یمن را به دلیل مقاومت در برابر تجاوز عربستان به نقض آتش‌بس انسانی یا اقدامات تروریستی و به هم زدن امنیت کشور متهم می‌کند.

عضو حزب ملت دموکراتیک یمن خطاب به کشورهای عضو شورای امنیت گفت: شما مدعی حمایت از حقوق بشر هستید، در حالی که شبه نظامیان و گروه‌های تروریستی را با سلاح‌های کشنده مجهز می‌کنید، این ننگی برای شماست که ادعای دفاع از حقوق بشر می‌کنید، اما از گروه‌هایی که جرایمی بی ‌سابقه در تاریخ بشر مرتکب می‌شوند ، حمایت می‌کنید ، بنابراین شما هرگز قابل اعتماد نیستید.

النکرانی با اشاره به اینکه عربستان درصدد فریب برخی کشورها برای مشارکت در حمله به ملت یمن است، افزود:ملت یمن سیاست سرکوبگری رژیم آل سعود را تلافی خواهد کرد .

وی از کمیته های انقلابی، جنبش انصار الله و ارتش یمن خواست به خواسته ملت خود گوش فرا داده تا همبستگی بین ملت و کمیته‌های انقلابی بیش‌تر شده و هر کدام از 2 طرف نگهبان یکدیگر باشند.

راهپیمایی یمنی‌ها در محکومیت حملات عامدانه عربستان علیه شهروندان یمنی

از سوی دیگر کمیته عالی انقلاب یمن از عموم مردم این کشور خواست عصر امروز  با راهپیمایی به سمت میدان باب الیمن صنعا جنایات جنگی رژیم آل سعود در بندر الحدیده، تعز و عمران را محکوم کنند.

در بیانیه کمیته عالی انقلاب یمن آمده است: ملت یمن جرایم نسل‌کشی و محاصره از سوی عربستان و آمریکا و حملات وحشیانه عربستان و مزودوران آن را که به طور عمدی شهروندان و تاسیسات حیاتی یمن را هدف می‌گیرند، محکوم می‌کند.

در این بیانیه آمده است: عربستان گمان می‌کند که با حمله به غیرنظامیان و هدف گرفتن فرودگاه‌ها و بنادر می‌تواند ملت یمن را تسلیم و سرسپرده بیگانگان کند، در حالی که یمنی‌ها با مقاومت در برابر طاغوتیان و متجاوزان، عظمت، قدرت، اصالت و ایمان خود را ثابت می‌کنند.

این بیانیه افزود: عموم ملت یمن توطئه ها و نقشه‌های خبیث بیگانگان را رد کرده و هرگز اجازه عملی شدن آن در یمن را تحت هیچ فشاری نمی‌دهند.