به گزارش پارس به نقل از فارس، سعید نورمحمدی از اعضای بنیانگذار حزب ندای ایرانیان در اینستاگرام شخصی اش متنی را در پاسخ به اظهارات اخیر ابطحی منتشر کرد که در ادامه آن را از نظر می گذرانید.

 

جناب آقای محمدعلی ابطحی

با سلام 

حسب درخواست حضرتعالی برای اظهار نظر پیرامون آخرین مطلبتان علیه حزب ندای ایرانیان و با توجه به مواضع مکرر و چند باره جنابعالی، لازم دانستم به عنوان یک عضو کوچک در ندای ایرانیان مواردی را جهت تنویر افکار حضرتعالی حضورتان یادآوری نمایم:

1- از زمانیکه جمعی از جوانانی که عمر و جوانی شان را در مسیر اصلاح و تقویت جریان اصلاح طلبی گذاشته اند، قصد تاسیس حزبی اصلاح طلب، فراگیر و مستقل نمودند واکنش، عملکرد و ادبیات شما و دوستان همفکرتان، بزرگترین کمک به تنویر مبانی و نفس تشکیل حزب ندای ایرانیان برای اعضا و هواداران حزب بوده است. تعدادی از دوستان با رفتارهای کاملا شخصی و غیر منصفانه این سوال را به صورت جدی در ذهن ما ایجاد کردید که اگر در دوران اصلاحات هم همین رفتارهای شخصی، خصلتی و تسویه حساب گونه فعلی را در برخورد با رقبا داشتیم، پس زمین گیر شدن اصلاحات چیز عجیبی نبوده و اگر نبود این رفتار و دشمن تراشی های بیجا و بی مورد قطعا اصلاحات ثمرات بیشتری داشت. جایی که به اسم ازادی و تکثرگرایی خود را معیار و محور همه کاینات می دانیم و از هیچ تلاشی برای تخریب دیگران دریغ نمی کنیم. سخن از لزوم تحمل و نقد پذیری حکومت می گوییم اما نقد ساده و به حق جریان خودمان را هم برنمی تابیم و تقابل با منتقدین و برخورد حذفی و چنگ انداختن به صورت دیگران مبنای عمل قرار می گیرد. البته امروز هم با دیدن همین اتهام زنی های بدون سند و مدرک و دیگران را به قاچاق و... متهم کردن، افسوس می خوریم که چه ساده حرفهای گذشته تان را در مورد خیلی از افراد دیگر باور کردیم.

2- پشتکار بی نتیجه بعضی برای نشان دادن اختلاف در میان اعضای حزب ندای ایرانیان قابل تحسین است. قطعاً اگر این پشتکار را در شناخت دغدغه ها و مطالبات مردم انجام می دادند حتما زاویه نگاهشان به سیاست ورزی تفاوت کرده و متوجه میشدند که مردم فقط خانواده، دوستان و دور و بری های آنها نیستند. با این وجود پاسخ حضرتعالی در مورد سوالی که پرسیدید این است که اگر دوستان ندایی به زعم شما بی امکانات، اعتمادی به شما و افرادی مثل شما داشتند، ندای ایرانیان را تاسیس نمی کردند. تلاش برای جدا کردن افراد حزب از هم انصافا خنده دار است.

3) بر خلاف تصور شما اعضای حزب ندای ایرانیان پر امکانات ترین حزب فعلی ایران هستند. امکانات ما شور جوانی، امید به آینده، پشتوانه اجتماعی، تجربه سالهای سخت و نهایتا برخلاف شما نیفتادن در دام حب و بغض فردی است و البته وجود دوستانی چون شما که ما را روز به روز در پیگیری اهدافمان مصمم تر می کند. این امکانات خود پدید آورنده همه امکانات و فرصت های ممکن خواهد بود. از این رو بیشتر از هر حزبی به آینده امیدواریم. اگر هم تاکنون اعضای حزب در برابر هجمه ها سکوت کردند و پاسخی به شما و دوستان تان ندادند به دلیل اعتماد به نفس و امکانات زیادی ست که داشته اند و اگر نبود اصرار حضرتعالی، باز هم پاسخ تان به عملکرد و موفقیت های آینده حزب محول می شد.

4) در پایان دلسوزانه و دوستانه از شما درخواست می کنم هر زمانی ذهن شریف تان درگیر مساله اصلاح طلب بدلی و غیر بدلی شد به گذشته مراجعه کرده و زحمت سرچ در موتورهای جستجوگر را به خود بدهید و سخنانی که همین چند سال پیش علیه جناب آقای خاتمی و سایر بزرگان کردید را ببینید و پس از آن از موضع کانون اصلاح طلبی دنبال گشتن مصادیق اصلاح طلب بدلی و غیر بدلی باشید.

در پایان خود و حضرتعالی را به رسم معمول به رعایت تقوای الهی دعوت نموده و آرزوی سلامتی برایتان از درگاه حضرت حق خواهانم.