به گزارش پارس نیوز، 

فریده سپاه منصور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص کیفیت و مراحل ساخت نقش در سریال «سریال ۸۷ متر» گفت: به اعتقاد من«سریال ۸۷ متر» ساخته کیانوش عیاری از آن دست سریال‌های خیابان خلوت کن است، عیاری کلاً کار بد نمی‌سازد و مطمئنم که این سریال هم با استقبال ویژه تماشاگران روبرو خواهد بود.

وی با اشاره به روند فیلمبرداری دقیق «سریال ۸۷ متر» تاکید کرد: عیاری در فیلمبرداری دقت و وسواس خاصی داشته و از هر سکانس و پلانی به راحتی نمی‌گذرد پس من ایمان دارم که مثل سریال «روزگار غریب» که در زمان خودش مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون نشاند، این اثر نیز موفقیت بسیاری را کسب خواهد کرد.

بازیگر سریال دردسرهای عظیم درباره نقش خود در آخرین ساخته کیانوش عیاری اذعان کرد: نقشم در این سریال نقش کاملاً متفاوتی است و این تفاوت در نوع بازی گرفتن عیاری از بازیگران ایجاد می‌شود، فیلمنامه بر عکس بسیاری از فیلمنامه‌های امروز صرفا برای من نقش نوشته شده بود، معمولاً برای سنین من نقش‌های گذرا، ساده و بدون چالش در نظر می‌گیرند، اما ۸۷ متر به هیچ وجه اینگونه نیست.

وی در مورد سایر پیشنهادات سینمایی خود اضافه کرد: متاسفانه سینما طی سالهای گذشته نقشی برای من نداشته و بیشتر ترجیح دادم به جای نقش های الکی که پیشنهاد می‌شود در آثار جدی و منسجم تئاتر و یا تلویزیون بازی کنم، من بازیگرم پس انتظار دارم برایم نقش نوشته شود، وقتی نقشی به من پیشنهاد می دهند که یک نابازیگر هم از پس آن بر می‌آید چرا باید آن را قبول کنم؟.

سپاه منصور در مورد زمان پخش سریال «سریال ۸۷ متر» خاطرنشان کرد: هنوز زمان مشخصی برای پخش این سریال به ما اعلام نشده و از طرفی هم هنوز بخش‌هایی از فیلمبرداری اثر مانده و به همین دلیل احتمال می‌دهم این سریال بعد از ماه محرم و صفر روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.