به گزارش پارس ، این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گویی که باایسنا داشت، درباره دلایل استقبال مردم از سریال های ماهواره و راه های رقابت با این شبکه ها، اینگونه مطرح کرد: باید ابتدا به این قضیه توجه کنیم که به عنوان مثال سریال های ترکیه ای، اروپایی و آمریکایی از چه عناصری استفاده می کنند.

بازیگر سریال « داوران» همچنین گفت: تجربه دیداری از فیلم و سریال های بزرگ جزو وظایف هنرمندان است که باید به آن عمل کنیم. شبکه های ماهواره ای در حال حاضر از لحاظ رنگ، فضا، طراحی لباس و صحنه و سایر عوامل، مخاطبان ما را جذب می کنند و ما باید ببینیم ایراد کار ما در کجاست؟ ضمن اینکه در فیلم و سریال هایمان باید دقتمان را نیز بالا ببریم و ببینیم چه چیزی را قرار است در اختیار چه کسی قرار دهیم.

رایگان همچنین تأکید کرد: به نظر من مسؤولان تلویزیون باید سریال های ماهواره را ببینند و آن ها را با سریال های خودمان مقایسه کنند. ممکن است مسؤولان بگویند برای سریال های فاخر خیلی هزینه کردیم، اما باید ببینیم بازخوردها کجاست و تأثیرش در جامعه چگونه است؟

او خاطرنشان کرد: ما نباید بترسیم و باید با دید بازتری به قضایا نگاه کنیم تا فلان شبکه تبدیل به تلویزیون ملی ما نشود.

این هنرمند که بازی در سریال « داوران» را به پایان برده، در پایان گفت وگوی خود با ایسنا درباره ی فعالیتش در تلویزیون گفت: در حال حاضر دیگر هیچ کاری برای تلویزیون ندارم چرا که فیلمنامه ها آنقدر ضعیف هستند که دلم نمی خواهد قبول کنم فقط یک تئاتر برای اجرا دارم.