به گزارش پارس به نقل از دانا، بازیگر سریال پژمان معتقد است که پژمان جمشیدی باید از ابتدا بازیگر می شده و بعد در کنارش فوتبال هم بازی می کرده است.

بهاره رهنما در گفتگو اظهار داشت: به نظر من سریال پژمان یک کار ورزشی نیست و یک سریالی است که مضمون آن در مورد یک قهرمان سابق ورزشی است و به آدم های معروف دیگر هم در رشته های مختلف شباهت دارد. در این چند ساله تصمیم داشتم طنز متفاوتی بازی کنم. در تئاتر کار درام خیلی به من پیشنهاد میشود اما در مملکتی که مردمش غمگین هستند، بازی کردن کار طنز هوشمندی متفاوتی می خواهد. به همین دلیل صبر کردم تا کار متفاوتی به من پیشنهاد شود. بازی کردن در این سریال کار سختی بود چون درآوردن شخصیتی که باید بازی می کردم سخت بود اما با کمک سروش صحت کارگردان سریال پژمان و متن خوب پیمان و مهراب قاسم خانی این کار را انجام دادم.

وی افزود: بازخورد مردم نسبت به این سریال خیلی خوب بود و تصور نمی کردم که به این شکل با سریال پژمان برخورد کنند. من چندین سریال بازی کرده ام اما اولین بار بود که یک سریال از اول با اقبال متفاوت و خوب روبرو شد و برای من خیلی جالب بود. می دانستم که عده ای با تلویزیون ایران به هر دلیلی قهر هستند و تلویزیون ایران را نمی بینند اما از شروع این سریال با من تماس گرفتندو گفتند که ما بعد مدتها کانال ایران را وصل کرده ایم تا این کار را ببینیم.

وی در مورد عملکرد پژمان جمشیدی در این سریال گفت: کار پژمان جمشیدی خیلی خوب بود و تصور نمی کردیم در بازیگری اینقدر استعداد داشته باشد. پژمان بهتر بود از اول کار اصلی اش را بازیگری می گذاشت و کنارش فوتبال بازی می کرد مثل من که بهتر بود به جای سینما از اول تئاتر کار می کردم.

رهنما در پایان گفت: برخی از فوتبالیست ها نسبت به این سریال انتقاداتی را مطرح کرده اند. اصولا اعتراض های صنفی در ایران آنقدر مشخص است که خیلی برایم جای توجه ندارد و به نظرم انتقادات فوتبالیست ها خیلی شخصی بود. البته آقای علی کریمی که فوتبالیست بسیار محبوب و مطرحی هستند این کار را دوست داشتند