به گزارش پارس نیوز، 

به گزارش یورو نیوز به نقل از روزنامه صهیونیستی«جروزالم پست»، سیستم های امنیتی و جاسوسی پیشرفته اسرائیل که عربستان سعودی خریداری کرده به ریاض منتقل شده است.
این گزارش می افزاید: این سیستم امنیتی پیشرفته تر از سیستم های مشابهی است که پیش از این رژیم صهیونیستی به برخی از کشورهای عربی فروخته است.
روزنامه صهیونیستی همچنین نوشته است: مذاکرات برای خرید این سیستم امنیتی و جاسوسی فوق پیش رفته ماه آوریل گذشته و از طریق یک واسطه اروپایی که نامش ذکر نشده در اروپا و آمریکا انجام شد.
پیش از این نیز الجزیره گزارش کرده بود که عربستان سعودی با دستگاه های شنود ساخت رژیم صهیونیستی از مخالفان خود در خارج از این کشور جاسوسی می کند.
روابط برخی از کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی که پیش تر به صورت پنهانی انجام می گرفت، اکنون وارد مرحله جدید شده و ابعاد مختلف این روابط بیش از گذشته مشخص شده است.
طی روزهای گذشته ''میری ریگو' وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی جمعه در سفری بی سابقه به همراه یک هیات ورزشی اسرائیلی وارد امارات شد تا در مسابقات جودو در ابوظبی شرکت کند.
همزمان با سفر ریگو و شرکت در مراسم مسابقه سالانه جودو ابوظبی، 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر این رژیم نیز با مقام های عمان در مسقط دیدار و گفت و گو کرد.
مناسبات میان رهبران رژیم صهیونیستی و برخی رهبران جهان عرب از جمله ابوظبی و ریاض به شدت در حال گسترش است.
شبک**9365**1708