به گزارش پارس نیوز، 

یک مقام ترکیه‌ای سه‌شنبه شب به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته که جسد جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سیاست‌های آل‌سعود پس از قتل او در داخل کنسولگری عربستان سعودی در استانبول، تکه تکه شد.

روزنامه نیویورک‌تایمز روز یکشنبه هفته گذشته به نقل از منابع آگاه نوشته بود که «جمال خاشقچی روزنامه‌نگار منتقد سعودی کشته و تکه تکه شده است.»

بازرسان ترکیه‌ای ویژه پرونده خاشقچی که اخیرا عملیات تفتیش ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول را آغاز کردند، دیشب شواهدی از قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی کشف کرده بودند.

شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته که عربستان سعودی در حال ایجاد زمینه‌های لازم برای قبول مسئولیت قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی است؛ سعودی‌ها می‌خواهند مرگ وی را نتیجه «اشتباهات صورت‌گرفته در حین بازجویی» اعلام کنند.

خاشقچی 59 ساله، بعد از انتخاب بن سلمان به عنوان ولی‌عهد عربستان سعودی، این کشور را ترک کرده و به آمریکا رفته بود و در روزهای اخیر قصد ازدواج با یک زن تبعه ترکیه را داشت و برای طی کردن مراحل ثبت ازدواج خود اوایل ماه جاری میلادی مجبور به مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول شد و دیگر خارج نشد.