به گزارش پارس نیوز، 

کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز (دوشنبه) طرح کسر حقوق خانواده‌های اسرا و شهدا از درآمدهای مالیاتی اختصاصی به تشکیلات خودگردان را تصویب کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، طرح پیشنهادی برای کسر حقوق خانواده شهدا و اسرا از مالیات تشکیلات خودگردان پیش‌تر در دور اول تصویب شده بود و اکنون با تصویب در دور دوم و سوم تبدیل به قانون شد.

بر اساس این طرح، گزارش سالیانه ای از حقوق‌هایی که تشکیلات خودگردان به خانواده‌های اسرا و شهدا می‌پردازد، تهیه خواهد شد و پس از آن دولت رژیم صهیونیستی به همان مقدار از مالیات‌هایی که به تشکیلات خودگردان اختصاص داده می‌شود، کم خواهد شد.

 کنست همچنین طرح کسر غرامت خسارت‌های ناشی از بادبادک‌های آتش زای به مزارع صهیونیست‌ها از درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان را تصویب کرد. این طرح به درخواست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنست مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

بادبادک‌های آتش زای فلسطینی‌ها که در جریان راهپیمایی‌های بازگشت در مرز غزه مورد استفاده قرار می‌گیرد، هزاران متر از اراضی کشاورزی صهیونیست‌ها را سوزانده است و رژیم صهیونیستی موفق به پیدا کردن راه‌حلی مناسب برای مقابله نشده است.

راهپیمایی‌های بازگشت از 30 مارس آغاز شده و هنوز ادامه دارد؛ بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین تا کنون 127 فلسطینی در آن به شهادت رسیدند و نزدیک به 15 هزار نفر دیگر زخمی شدند.