هدف از انتشار این مطلب معرفی جدیدترین ترین متدها در زیبا سازی پوست می باشد که به طور متمرکز به بررسی سه موضوع میکرونیدلینگ ، لیزر صورت و ماساژ درمانی می پردازیم.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ را می توان به عنوان روش و تکنولوژی در نظر گرفت که با استفاده از آن می توان به تولید کلاژن دست یافت و هدفی که پس از تولید کلاژن دنبال می گردد ترمیم و بازسازی ساختمان و همچنین نحوه ی عملکرد پوست هایی می باشد که در طول زمان مورد آسیب قرار گرفته اند. در توضیح متد میکرونیدلینگ بایستی به این نکته توجه نمود که در روش مذکور بایستی ابتدا سوزن هایی که دارای عمق بسیار نازک و ظریف می باشد و توسط مواد استریل کننده مورد ضد عفونی قرار گرفته اند به ناحیه دوم پوست که در اصطلاح  به آن درم گفته می شود تحت زاویه مشخصی وارد گردد. در ادامه انجام کلیات توضیح داده شده فعالیت های انجام شده در سیستم دفاعی بدن سیر افزایشی طی می نماید و در نهایت انجام میکرونیدلینگ سبب می گردد که رشته های مربوط به کلاژن و همچنین رشته های مربوط به الاستین با سرعت و کیفیفت افزون تری رشد گردند.

ماساژ

در توضیح دومین مفهوم که در واقع همان انجام ماساژ می باشد توجه به این نکته ضروری است که امروزه پدیده ماساژ و ماساژ درمانی به عنوان یک علم مورد توجه جامعه پزشکی قرار گرفته است و این دید که عبارت ماساژ معرف کاری است که در گذشته در حمام های عمومی و توسط عده ای خاص و بدون هیچگونه مبنای علمی انجام می شده است دیدگاهی منسوخ است.امروزه علم ماساژ در درمان گستره ی وسیعی از بیماری ها مورد استفاده جامعه پزشکی قرار گرفته است.

لیزر صورت

آخرین مبحثی که بررسی و تمرکز در حوزه ی آن در این مطلب ضروری به نظر می رسد مفهوم لیزر موهای زائد و لیزر صورت می باشد. لیزر صورت و لیزر موهای زائد را می توان به عنوان متدولوژی معرفی نمودد که امروزه به عنوان یکی از پیشرفته ترین و جدیدترین های علوم دنیای پزشکی و با هدف از بین بردن موهای زائد بدن معرفی گردیده است و دارای تاییدیه از انجمن متخصصین پوست آمریکا می باشد و در جهان امروز لیزر صورت و لیزر موهای زائد بدن در بسیاری از کلینیک های زیبایی در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد. البته نکته ای که در انجام لیزر صورت و لیزر موهای زائد بدن بایستی مورد توجه بیماران قرار بگیرد این موضوع است که لیزر صورت و موهای زائد بدن به طور صد در صد برطرف کننده کلیه موهای زائد نیست و درصدی از موهای زائد در برابر پدیده لیزر از خود مقاومت به خرج می دهند و درصد دیگری نیز پس از انجام لیزر مجدد به رشد خود ادامه می دهند.

در این مطلب با سه مورد از بهترین روشهای جوانسازی و زیبا سازی پوست آشنا شدیم.در مطلب بعدی قصد داریم به معرفی بهترین پیست های اسکی ، پیست های اسکیت ، اسکی در شمال تهران و اسکی در تله کابین توچال بپردازیم.