به گزارش پارس نیوز، 

.«فاطمه حسینی» همسر شهید مدافع حرم «محمدنبی محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: هنگامی که برادرم «محمدعلی» در جبهه‌های مقاومت به شهادت رسید، همسرم بسیار بی‌طاقت شده بود و می‌گفت «خوش به سعادت برادر شما که در برابر حضرت زینب (س) روسفید شده است».

وی ادامه داد: «محمدعلی» و «محمدنبی» به غیر از نسبت خانوادگی که با یکدیگر داشتند، ۲ رفیق و همراه بودند و همسرم همیشه آرزو می‌کرد که به جایگاه «محمدعلی» یعنی شهادت در راه حضرت زینب (س) برسد.

همسر شهید مدافع حرم «محمدنبی محمدی» ادامه داد: طول زندگی مشترک من با «محمدنبی» سه سال و نیم شد و حاصل ازدواج‌مان یک فرزند پسر ۲ ساله است و هنگامی که همسرم به جبهه اعزام می‌شد به من سفارش می‌کرد پسرم را به گونه‌ای تربیت کن که سرباز حرم حضرت زینب (س) شود و راه دایی شهیدش را ادامه دهد.

وی ادامه داد: فرودین امسال به اتفاق «محمدنبی» به زیارت حضرت زینب (س) در سوریه مشرف شدیم و در آن‌جا «محمدنبی» از من خواست که در برابر حضرت زینب (س) برای شهادت ایشان دعا کنم و در این لحظه با تمام وجود لرزیدم و احساس کردم «محمدنبی» انتخاب شده است و همان‌جا رضایت دادم و در حرم حضرت زینب (س) مهریه ازدواج را به ایشان بخشیدم و به او گفتم: «مهریه‌ام را بخشیدم به شرط اینکه من را در محضر حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) شفاعت کنی».

«فاطمه حسینی» ادامه داد: آخرین تماس تلفنی ما سوم مرداد امسال بود، یعنی ۲ روز قبل از شهادتش که در جواب سوالات من فقط می‌خندید. می‌گفتم علت خنده شما چیست؟ پاسخ داد «بعدا به شما می‌گویم» و اکنون نیز خوشحالم که ایشان به آرزویش رسید.