به گزارش پارس به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز در نشستی با رؤسای اتاق های بازرگانی، استان ها اظهار داشت: بر اساس نظر مقام معظم رهبری در اولویت های کشور و همچنین نامگذاری سال های گذشته و سال جاری و نامگذاری دهه پیشرفت و عدالت با توجه به نیت دشمنان که فکر می کنند ابزار اقتصادی و تحریم می تواند ابزار مناسبی برای فشار باشد و با توجه به نظر مردم و اولویت های ما اقتضا می کند تا حوزه اقتصاد، تولید و خدمات بیشتر متمرکز شویم تا بتوانیم گشایشی در این زمینه ایجاد کنیم تا آنچه در شان ملت ایران است را به آن برسیم.

وی افزود: رشد اقتصادی کشور متناسب با منابع نبوده، رقم پایین و سیر قابل قبولی نداشته است لذا می توان با برنامه ریزی مناسب به اهداف برنامه و حتی بالاتر از آن نیز رسید.

وزیر کشور گفت: اتاق بازرگانی می تواند حلقه واسط بین فعالان اقتصادی و دولت باشد و اگر همت و اراده مضاعفی در این زمینه باشد تمام علائم و داشته ها نشان می دهد ما می توانیم به نقطه مطلوب برسیم، لذا اگر بخواهیم می توانیم برسیم چرا که پیش از این خیلی شعارها داده شده است، اما من معتقدم اگر بخواهیم می توانیم برسیم.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه موضوع اقتصاد از اولویت های ما است، گفت: این جلسه مقدمه ای است برای جلسات بیشتر تا بتوانیم برنامه توسعه اقتصادی کشور را دنبال کنیم.