سجاد امیر زادگان، مدیر شبکه توزیع شبکه هوشمند ستاد فرمان اجرایی امام (ره) گفت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان سامانه «هست اینجا» وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه استان‌ها گوشت و برنج به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی عرضه می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر عرضه این محصولات در استان‌های تهران، البرز، اصفهان، قم و مرکزی آغاز شده و به زودی در استان‌های سمنان، گیلان، قزوین، مازندران، زنجان و خراسان رضوی نیز عرضه می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: این محصولات شامل گوشت گوساله جوان نر پرواری بدون چربی به صورت بدون چربی و به قیمت هر کیلوگرم ۱۰۵ هزار تومان همچنین برنج طارم رقم ندا به قیمت ۲۴.۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: این محصولات با همکاری ستاد اجرای فرمان امام (ره) با شرکت پشتیبانی امور دام انجام می‌شود و مردم برای تهیه آن می‌توانند به سامانه هست اینجا مراجعه کنند و بعد از ثبت نام و خریداری محصول خود آن را از فروشگاه‌های معرفی شده در سامانه دریافت کنند. بر این اساس برای هر کد ملی امکان خریداری ۳۰ کیلوگرم برنج و ۳ کیلوگرم گوشت گوساله به قیمت‌های یاد شده فراهم شده است.

به گفته این مقام مسئول این محصولات به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و تنظیم بازار به فروش می‌رسد.