به گزارش پارس نیوز، 

هدایت‌الله رحیمی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه توزیع ۶ قلم کالا تنظیم بازار ماه مبارک رمضان از فردا در استان فارس آغاز می‌شود، گفت: بنا به تصمیم ستاد تنظیم بازار این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ توزیع می‌شود و در شهرستان‌هایی که فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ وجود ندارد این اقلام از طریق تعاونی‌های مصرف توزیع می‌شود.

وی افزود: در طرح تنظیم بازار ماه مبارک رمضان ۳ نوع برنج شامل برنج هندی ۱۱۲۱ با قیمت ۵۵۰۰ تومان، برنج تایلندی هومالی با قیمت ۳۸۵۰ تومان و برنج سیلا (pr۱۱) به قیمت ۲۵۵۰ تومان عرضه می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه شکر نیز برای صنف‌ها به صورت تحویل از کارخانه و با قیمت ۲۷۲۲ تومان عرضه می‌شود و قیمت خرده‌فروشی این کالا نیز ۲۸۵۰ تومان است، بیان کرد: گوشت گوساله به قیمت ۲۳ هزار تومان و گوشت منجمد مرغ نیز به قیمت ۶۲۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه با توجه به فصل گرما تقاضا برای تخم‌مرغ کم شده است، اما برای جلوگیری از ایجاد قیمت کاذب هر شانه دو کیلویی تخم‌مرغ نیز به قیمت ۱۲۶۰۰ تومان عرضه خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه روغن با مارک‌های مختلف در بازار موجود است ستاد تنظیم بازار اعلام کرده در ایام ماه مبارک رمضان این کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با ۱۰ درصد تخفیف عرضه شود.

انتهای پیام/