به گزارش پارس نیوز، 

در این نوشته شما را با فروشگاهی آشنا خواهیم کرد که دارای سابقه چندین ساله در زمینه فروش انواع تجهیزات جوجه کشی  ( https://www.eig-shop.com/product-category/egg-incubators/ )  ، گلخانه ای ، مرغداری و تجهیزات لبنی بوده و تمامی محصولات خود را با یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد، لطفا با ما همراه باشید.

 

فروشگاه ای آی جی شاپ از کجا آمد و زمینه فعالیت آن چیست؟

فروشگاه اینترنتی eig-shop در سال 1397 با همکاری جمعی از متخصصین طراحی وب و برنامه نویسی راه اندازی شد و زیر نظر مستقیم مدیران گروه صنعتی اسکندری به فعالیت خود ادامه داد. این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات و تجهیزات تولید شده و وارد شده توسط گروه صنعتی اسکندری را به فروش می رساند. فعالیت آن کاملا قانونی بوده و از مجوز های لازمه برخوردار می باشد، این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی رسانه های دیجیتال می باشد که به معنای قانونی بودن و رسمی بودن فعالیت های سایت می باشد. محصولات عرضه شده قابل ارسال به تمامی نقاط ایران اعم از شهر و روستا می باشد.

 

حمایت از تولید کننده دستکاه جوجه کشی

از جمله محصولات قابل عرضه بر روی فروشگاه eig-shop شامل موارد زیر می شود:

 

1- دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

2- لوازم حرارتی و برودتی مانند سردخانه، آبسردکن، یخساز، هیتر گلخانه ای و مرغداری

3- مه پاش، رطوبت ساز

4- پرکن مرغ، بوقلمون، بلدرچین، قفس بلدرچین، دانخوری و آبخوری

5- تجهیزات لبنیاتی

دستگاه-جوجه-کشی-کوچک

1- دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی

 

دستگاه های جوجه کشی قابل ارائه در فروشگاه ای آی جی شاپ شامل گروه ایزی باتور ها و گروه دستگاه های جوجه کشی صنعتی اسکندری می شوند:

ایزی باتور ها شامل ایزی باتور1، ایزی باتور 2، ایزی باتور 3 ، ایزی باتور 4، ایزی باتور 5 و ایزی باتور 6 می شود، تمامی این دستگاه ها خانگی بوده و با مصرف کمترین میزان برق قابل استفاده در خانه می باشند، دستگاه ها دارای سیستم هوش مصنوعی بوده و تامین دما و رطوبت را به صورت کاملا خودکار و بر اساس منطق فازی تولید می کند. سنسور بکار رفته در دستگاه ها از نوع sht ساخت کشور سوئیس بوده و قابلیت تنظیم همزمان دما و رطوبت را خواهد داشت.

 

امکان چرخش 360 درجه در ایزی باتور 3، 4، 5 و 6 وجود دارد و بدین ترتیب می توان از تخم انواع پرندگان زینتی و خانگی جوجه کشی نمود. هم چنین دستگاه های ایزی باتور 2 و ایزی باتور 4 دارای قابلیت ستر و هچر همزمان هستند، یعنی هر هفته می توان تخم های جدیدی وارد دستگاه نمود و در هر ماه نیز جوجه های جدید تولید نمود و پروسه جوجه کشی هیچ وقت متوقف نخواهد شد.

دستگاه های جوجه کشی نیمه صنعتی و صنعتی در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شوند که ظرفیت آنها از 126 تایی شروع شده و تا ظرفیت 2000 تایی نیز ادامه دارد و در صورت درخواست مشتری ظرفیت های بالاتر نیز قابل طراحی و ساخت خواهند بود. تمامی دستگاه ها دارای سیستم ستر و هچر همزمان هستند و بدون وقفه به جوجه کشی ادامه خواهند داد، بدنه بهداشتی و قابل شستشو pvc، سنسور سوئیسی sht، سیستم انتخاب پرنده، سیستم روزشمار، کنترل دما و رطوبت به صورت دقیق و فازی بر اساس هوش مصنوعی، کارکرد بدون صدا و کاملا بی خطر، بدنه محکم، ضد ضربه و ضد زنگ از ویژگی های دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی اسکندری می باشد که توضیحات کامل هر محصول در وب سایت eig-shop موجود است.

 

2- لوازم حرارتی و برودتی

 

لوازم حرارتی شامل انواع بخاری گلخانه ای ( https://www.eig-shop.com/product-category/greenhouse-equipment/heating-greenhouse/greenhouse-heater/ ) و بخاری های مرغداری می شود که در انواع ظرفیت ها طراحی و تولید شده اند، از جمله بخاری های گلخانه ای و مرغداری اتش درون می توان به هیتر آرارات، هیتر سوپر آرارات، هیتر پی اف، هیتر سوپر پی اف و هیتر نیو آژاکس اشاره نمود. این هیتر ها از راندمان بسیار بالا و مصرف بسیار پایینی برخوردارند و با استفاده از گاز و گازوئیل و یا هر دو قابل اشتعال خواهد بود و در ساخت آنها نهایت کیفیت و خلاقیت به کار برده شده است، بدنه هیتر ها از ورق های گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای بوده و کوره ان از استیل درجه یک نگیر و نسوز ساخته شده است.

از جمله لوازم برودتی می توان به آب سردکن، یخساز، شربت سردکن، یخ در بهت ساز و سردخانه های جسد اشاره نمود که هر کدام در ظرفیت های مختلفی ساخته شده اند، به عنوان مثال می توان گفت که برخی از آب سرد کن های ساخته شده قابل استفاده در منزل و برخی نیز قابل استفاده در سازمان ها و ادارات دولتی هستند. تمای این تجهیزات تحت لیسانس ایتالیا و اروپا به مرحله تولید رسیده اند و همانند سایر محصولات EIG از 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد بود.

آب سرد کن ها به انواع خانگی، تک شیر، دو شیر، سه شیر، چهار شیر و آب سرد کن مرکزی تقسیم بندی می شود، هم چنین یخساز ها نیز در انواع 10 کیلویی، 15 کیلویی، 40 کیلویی، 05 کیلویی، 120 کیلویی، 200 کیلویی، 300 کیلویی، 400 کیلویی و 500 کیلویی تقسیم بندی می شوند. هم چنین در مورد سردخانه ها می توان گفت که انواع یک طبقه و دو طبقه برای استفاده در مراکز بهداشتی و درمانی، کلینیک ها و غسالخانه ها مناسب بوده و از انواع سه طبقه، چهار طبقه به بالا در بیمارستان ها و مراکز پزشکی قانونی می توان استفاده نمود.

برای مشاهده محصولات گرمایش مرغداری میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.eig-shop.com/product-category/poultry-equipment/poultry-heating/

3- رطوبت ساز و مه پاش

رطوبت ساز ها و مه پاش ها قابل استفاده در انواع سالن های پرورش طیور و سالن های پرورش قارچ می باشد. بدنه بیرونی رطوبت ساز ها از ورق های گالوانیزه درجه یک بوده و از بهترین موتور های مه ساز در آنها استفاده شده است، موتور موتوژن به کار رفته در این دستگاه ها و هم چنین تمام متعلقات آن از یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد بود. این رطوبت ساز ها ( https://www.parsnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-4/434688-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF ) در ظرفیت های مختلفی تولید شده و مناسب برای استفاده در استخرها، گلخانه ها، پارک ها، تالار ها و رستوران ها نیز می باشد.

 

برای مشاهده محصولات رطوبت ساز و مه پاش  میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

https://www.eig-shop.com/product-category/mushrooms-salon-equipment/fog-humidifier-mushroom-salon/

 

4- پرکن مرغ، بوقلمون، بلدرچین، قفس بلدرچین، دانخوری و آبخوری

پَرکن ها وسیله های کاربردی برای انواع مرغ فروشی ها و رستوران ها می باشد، با استفاده از پرکن می توان در عرض چند دقیقه چندین پرنده را مورد پرکنی قرار داد، دستگاه در بهترین کیفیت ساخته شده و همانند سایر محصولات از یکسال گارانتی و 10 خدمات پس از فروش برخوردار است، پرکن ها دارای انواع مختلفی هستند و برای هر نوع پرنده ای پر کن مخصوصی وجود دارد.

 

تجهیزات مرغداری

قفس مکانیزه بلدرچین دارای دانخوری، آبخوری، تخم ریز و فضله ریز مجزایی بوده و با استفاده از این قفس ها می توان میزان بهره وری و تخم گذاری بلدرچین ها را افزایش داد. دانخوری و آبخوری ها نیز برای کسانی مناسب خواهد بود که تمایل به پرورش پرنده های گوشتی در بستر دارند.

 

5- تجهیزات لبنیاتی

این تجهیزات شامل انواع کره گیر ها، شیر سردکن و دوغ سرد کن، بیدون شیر دوشی و بیدون فروشگاهی ، هموژنایزر ، شیر دوش و … می باشد که در تعداد و ظرفیت های مختلف قابل ارائه است، کره گیر ها در دو نوع بالا زن و پایین زن و در ظرفیت های 10 لیتری، 20 لیتری، 30 لیتری، 40 لیتری، 60 لیتری، 100 لیتری و 200 لیتری قابل عرضه است، این کره گیر ها قابل استفاده در منزل، فروشگاه و کارگاه های تولید محصولات لبنی می باشد، شیر سرد کن ها در انواع 100 لیتری ، 200 لیتری ، 300 لیتری، 400 لیتری و 500 لیتری تولید و آماده عرضه هستند. برای مشاهده لیست کامل محصولات می توانید به فروشگاه ای آی جی شاپ به ادرس https://www.eig-shop.com/ مراجعه فرمایید  و با کمی تلاش و حمت ایده جدید برای کسب کار خود را راه اندازی کنید.