به گزارش پارس نیوز، 

چندین سال است که بحث فروشگاه های اینترنتی داغ شده است و با گذشت مدتی، این بازار نه تنها کوچک نشده بلکه آمار فروش اینترنتی هر ساله در حال افزایش است. در این مطلب ابتدا به ارائه آمار و توضیحاتی در مورد بازار فروش اینترنتی در ایران و سپس به موضوع ساخت فروشگاه های اینترنتی می پردازیم.

طبق آمار رسمی اعلام شده سال 94 توسط انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی اشتیاق به خرید اینترنتی در ایران 60 درصد رشد داشت. با انتشار این آمار و آمارهای مشابه از منابع معتبر در سال های گذشته، تقاضا برای ساخت فروشگاه اینترنتی نیز افزایش فراوانی داشته است. در طول سال های اخیر کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای ساخت فروشگاه اینترنتی اقدامات زیادی را انجام داده اند که تعدادی از آن ها با شکست و تعدادی دیگر رشد قابل چشمگیری داشته اند.

اگر یک جستجوی ساده در فضای اینترنت داشته باشید متوجه می شوید که تنها در سال 96 فروشگاه های اینترنتی در حدود 70 هزار میلیارد درآمد داشته اند. این مبلغ به هیچ وجه مبلغ کمی نیست و نشان دهنده ی این موضوع است که فضای زیادی برای فعالیت در این بازار فوق العاده بزرگ وجود دارد. این فضا تنها مربوط به فروشگاه های عمومی نیست و فروشگاه های خصوصی نیز از این ظرفیت می توانند استفاده کنند.

از انحصار در فروشگاه اینترنتی نترسید!

فروشگاه های اینترنتی که در بازار ایران در حال فعالیت هستند به صورت فروش عمده و یا خرده فروشی به فعالیت می پردازند. اما چیزی که بیش از این موضوع دارای اهمیت است این است که این فروشگاه ها در دو دسته ی فروشگاه های تخصصی و عمومی فعالیت می کنند. فروشگاه های تخصصی به فروشگاه هایی گفته می شود که به فروش دسته ای خاص از محصولات می پردازند و فروشگاه های عمومی نیز فروشگاه هایی هستند که در زمینه فروش محصولات متنوعی فعالیت می کنند.

با وجود فروشگاه های اینترنتی بزرگی که در حال حاضر در دسته فروشگاه های عمومی در حال فعالیت هستند، بسیاری از افراد تصور می کنند که بازار فروش اینترنتی یک بازار اشباع شده است و دیگر امکان موفقیت در این بازار وجود ندارد؛ این یک باور کاملا اشتباه است.

همانطور توضیح داده شد بازار فروش اینترنتی در ایران نه تنها به طرز شگفت انگیزی گسترده بلکه به شدت در حال رشد است و با توجه به افزایش فعالیت فروشگاه ها در این بازار، حجم بازار نیز در حال افزایش است.

علاوه بر این، کارشناسان حوزه کسب و کارهای اینترنتی معتقدند که اکنون بهترین زمان برای ساخت فروشگاه اینترنتی تخصصی است. فروشگاه هایی که به طور خاص در دسته بندی مشخصی از محصولات (برای مثال فروش سیسمونی نوزاد، پوشاک ورزشی، فروش قطعات خاص) فعالیت می کنند. ایجاد فروشگاه های اینترنتی تخصصی نه تنها امکان فعالیت متمرکزتر و قدرتمندتر را برای شما فراهم می کند، بلکه از نظر استراتژی های بازاریابی و بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو (SEO) نیز شانس بیشتری برای موفقیت در انتظار شماست.

آسان ترین و بهترین روش ساخت فروشگاه اینترنتی

روش های ساخت فروشگاه اینترنتی

سوالات زیادی در مورد ساخت فروشگاه اینترنتی وجود دارد، اما قطعا یکی از مهمترین سوالات این است که چطور یک سایت فروش اینترنتی بسازیم؟ در اینجا گزینه های زیادی پیش روی شما قرار می گیرد. ابتدا باید با توجه به نیاز و امکانات خود، روش خود را انتخاب کنید.

اگر بودجه ی کافی دارید و قصد دارید پروژه ی بزرگی را شروع کنید گزینه سفارش طراحی سایت فروشگاهی یکی از گزینه هایی است که می توانید روی آن حساب کنید. اما اگر سرمایه کافی برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی ندارید پیشنهاد می کنیم از روش دیگری استفاده کنید.

اگر قصد دارید با هزینه ای کم اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی کنید، یک فروشگاه ساز حرفه ای می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد که فروشگاه سازها در کیفیت های مختلف وجود دارند.

آسان ترین و بهترین روش ساخت فروشگاه اینترنتی

بهترین روش ساخت فروشگاه اینترنتی

تجربه نشان داده که استفاده از برخی فروشگاه سازهای حرفه ای، نتیجه مناسبی داشته است و می تواند بهترین روش ساخت فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارهای کوچک و حتی متوسط باشد. این فروشگاه سازها مورد استفاده کسب و کارهای کوچک و کسب و کارهای متوسط قرار گرفته اند و کاملا نتیجه بخش نیز بوده اند. بنابراین اگر به استفاده از فروشگاه ساز فکر می کنید مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید، استفاده از یک فروشگاه ساز حرفه ای است.

یک فروشگاه ساز حرفه ای علاوه بر اینکه از استانداردهای لازم برخوردار است، باید امکانات کافی را در اختیار شما قرار دهد تا در مسیر پیشرفت با مشکل به خصوصی برخورد نکنید. برای اینکه تجربه استفاده از فروشگاه ساز به تجربه خوبی برای شما تبدیل شود و بتوانید به موفقیت و فروش دست پیدا کنید، بهتر است قبل از انتخاب فروشگاه ساز، در مورد آن تحقیق کنید.

اینکه فروشگاه هایی وجود داشته باشند که توانسته باشند با استفاده از یک فروشگاه ساز به موفقیت و فروش دست پیدا کند، می تواند نشانه ای از عملکرد خوب فروشگاه ساز باشد. فروشگاه ساز شاپفا نمونه ای از یک فروشگاه ساز است که وبسایت های فروشگاهی مشهوری همچون وبسایت janebi.com توانسته اند با استفاده از خدمات آن به موفقیت دست پیدا کنند.

آسان ترین و بهترین روش ساخت فروشگاه اینترنتی

معیارهای یک فروشگاه ساز حرفه ای

یکی از مهمترین مواردی که در مورد فروشگاه ساز حرفه ای وجود دارد مراحل ثبت نام آسان است. شما با استفاده از یک فروشگاه ساز حرفه ای می توانید به سرعت فروشگاه اینترنتی معتبر و خوبی بسازید و در مقایسه با زمانی که در راه طراحی سایت از دست می دهید، از نظر زمانی برای شما به صرفه خواهد بود. همین زمانی که صرفه جویی شده را می توانید در راه بهینه سازی سایت خود صرف کنید.

پنل مدیریت کاربرپسند از نکاتی دیگر است که باید یک فروشگاه ساز حرفه ای داشته باشد.

امکانات فروشگاه ساز حرفه ای شاپفا

امکانات این فروشگاه ساز کاملا کاربردی هستند و در صورتی که نیاز به امکانات بیشتری داشته باشید، می توانید با کمترین هزینه، نسبت به ایجاد امکان مورد نظر به پشتیبانی سایت درخواست دهید.
برخی از مهمترین امکانات این فروشگاه عبارتند از:

نقد و بررسی کالا توسط کاربران
ساخت اپلیکیشن فروشگاهی
تولید کد ها تخفیف و ایجاد لندینگ پیج
اطالعات اماری از میزان فروش در شهر های مختلف
سیستم انبار و تغییر سریع قیمت های کالا
امکان درج محصول با قابلیت چند قیمته
امکان فروش فایل و خدمات
وبلاگ مناسب و بهینه سازی شده برای موتور جستجو
راهنمای کار با فروشگاه ساز و فروشگاه
پنل مدیریت فروشگاه فارسی
امکان ایجاد و مدیریت صفحات جدید

آسان ترین و بهترین روش ساخت فروشگاه اینترنتی

سئوی فروشگاه ساز شاپفا

با توجه به اینکه سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) یکی از مهمترین کانال های بازاریابی و جذب مشتری برای فروشگاه های اینترنتی است، بهینه بودن وبسایت از نظر فنی، ویژگی مثبتی است که می تواند یک فروشگاه ساز آنلاین را به یک فروشگاه ساز حرفه ای و کاربردی تبدیل کند.

سئو فروشگاه اینترنتی می تواند کسب و کار راه اندازی شده را به چشمگیری با رشد اقتصادی همراه کند. خوشبختانه شاپفا از نظر سئو کاملا بهینه و مناسب است و نیازی به نگرانی از بابت بحث سئوی فنی (Offpage) در این فروشگاه ساز نخواهید داشت. با توجه به مشکلاتی که فروشگاه سازهای آنلاین مختلف در مباحث فنی به آن مبتلا هستند، وجود یک فروشگاه ساز حرفه ای که مورد تایید بسیاری از فعالان و صاحب نظران حوزه وب باشد، باعث می شود افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار کوچک یا متوسط با هزینه ای کم را دارند، بتوانند با انتخاب منطقی و معقولی رو به رو باشند و مسیر پیشرفت کسب و کار خود را مشاهده کنند.

آسان ترین و بهترین روش ساخت فروشگاه اینترنتی

تخفیف ویژه برای خوانندگان این مطلب

دوستانی که از طریق خواندن این مطلب با فروشگاه ساز شاپفا آشنا شده اند میتوانند با 30 درصد تخفیف اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی خود در شاپفا نمایند.

برای استفاده از کد تخفیف میتوانید از کد تخفیف زیر استفاده نمایید:

کد تخفیف : farsnews7

ادرس فروشگاه ساز شاپفا:

shopfa.com

انتهای پیام/