به گزارش پارس نیوز، 

عادل اصغرپور در بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی عجب شیر افزود: دولت با تعریف بسته های تشویقی به دنبال ترغیب تولیدکنندگان به تولید و چرخاندن چرخ های واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به وظرفیت بالای شهرستان در حوزه صنعت، اظهارداشت: عجب شیر ظرفیت های زیادی در تولید و صنعت دارد که باید با بهره گیری از این ظرفیت ها به شکوفایی منطقه کمک کنیم.

وی در این بازدید با استماع مشکلات تولید کنندگان، گفت: آنچه که در توان فرمانداری و ادارات ذیربط شهرستان باشد انجام خواهد شد تا مشکلات واحدهای تولیدی رفع شود.

وی از مدیر برق شهرستان خواست تا در راستای کمک به رفع موانع تولید هزینه انشعاب برق واحدهای تولیدی را به صورت اقساطی دریافت کند.

اصغرپور همچنین با بیان اینکه نبود سرمایه در گردش مهم ‌ترین مشکل برخی صاحبان صنایع در شهرستان است افزود: نبود سرمایه در گردش یکی از مهمترین مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی به شمار می رود که باید با پرداخت تسهیلات این مشکل واحدهای تولیدی را رفع کرد.

**
اعزام 135 نفر زائر بار اولی عجب شیری به مشهد مقدس
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان عجب شیر گفت: در راستای اجرای طرح زائران حرم رضوی، 135 زائر بار اولی عجب شیری از محل کمک های خیرین به مشهد مقدس اعزام شدند.
محمود عابدی افزود: اعزام این کاروان هر ساله و در راستای ارتقای فعالیت ها و برنامه های فرهنگی جامعه انجام می شود.
وی با بیان اینکه خیرین برای اجرای این طرح 50 میلیون تومان کمک کرده اند افزود: در این طرح زائران به مدت 6 روز به مشهد اعزام می شوند و اسکان، تغذیه و ایاب و ذهاب آنها رایگان است.
**
آمادگی راهداری عجب شیر برای اجرای طرح زمستانی
رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عجب شیر از آمادگی این اداره برای اجرای طرح زمستانی خبر داد.
رضا سالاری فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا دو هزار و 400 تن نمک و ماسه در مخازن مستقر در راه‏ های ارتباطی این شهرستان ذخیره سازی شده است.
وی اظهار کرد: این میزان شامل دو هزار تن نمک و 400 تن ماسه است که برای استفاده در جاده های شهری و روستایی این شهرستان به منظور جلوگیری از لغزندگی خودروها تامین شده است.
رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای عجب شیر با بیان اینکه ماموران این اداره آماده ارائه خدمات شایسته به مردم و مسافران در طول فصل زمستان هستند، یادآور شد: در این طرح 20 پرسنل این اداره با 12 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و سبک در جاده های شهرستان مستقر می شوند.
سالاری فر با اشاره به اولویت بندی های این اداره برای بازگشایی راه های ارتباطی در فصل زمستان، ادامه داد: این شهرستان دارای مسیرهای ارتباطی زیادی است که در صورت بسته شدن بر حسب اولویت بازگشایی می شوند.

انتهای پیام/