به گزارش پارس نیوز، 

ناصر مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران ایران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از آرامش حاکم بر بازار نهاده های دامی خبر داد و گفت:نهاده های دامی،طبق روال هفته های اخیر بدون نوسان قیمتی ، در حال عرضه به دامداران و مرغداران است.

وی نرخ هر کیلو ذرت تحویل بنادر را یک هزار و 170 تا یک هزار و 180،جو یک هزار و 285 و کنجاله سویا 2 هزار و 250 تومان اعلام کرد.

مقدسی بازار نهاده های دامی در روزهای آتی را پیش بینی کرد و افزود: اگر ارز مورد نیاز واردات نهاده های دامی تهیه شود، نوسان خاصی در بازار نخواهیم داشت.

این مقام مسئول نرخ هر کیلو گوساله نر زنده را 20 تا 21 هزار تومان اعلام کرد و گفت: براین اساس فروش هر کیلو گوشت گوساله تا 60 هزار تومان منطقی است.

وی با اشاره به دلایل گرانی گوشت در خرده فروشی ها افزود: افزایش نرخ جهانی،فاصله چشمگیر تولید تا مصرف و همچنین بالا بودن قیمت تمام شده از جمله علل گرانی گوشت در بازار به شمار می رود.

رئیس انجمن صنفی گاوداران در پایان تصریح کرد: با توجه به بالا بودن قیمت گوشت در بازار،دولت باید تمهیداتی را برای قشر آسیب پذیر به کار گیرد تا برای تهیه گوشت مورد نیاز خانوار خود مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/