به گزارش پارس نیوز، 

 اسدالله درویش‌امیری صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرداری زنجان، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشبختانه پروژه‌های شهری در این چند ماه اخیر سرعت خوبی گرفته است و شهرداری در حوزه‌‌های مختلفی نیز ورود پیدا کرده است، گفت: امروز شهرداری به دنبال کنترل ترافیک بوده و از همین رو در حال ساخت پارکینک‌های طبقاتی است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات شهری دیگر شهرداری، تقویت و گسترش پارک‌های شهر است که پارک بانوان غرب شهر و پارک رضوان از پروژه‌های مهم در این زمینه است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه علی‌رغم داشتن فضای سبز مناسب شهری، باید گسترش فضای سبز و توسعه پارک‌ها مورد توجه قرار گیرد، گفت: بازدید امروز گواه بر این موضوع بود که شهرداری در این زمینه اهتمام ویژه‌ای دارد و پیشرفت خوبی دارد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: کار اساسی دیگر که شهرداری شروع کرده، اجرای پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی است که همواره بر این موضوع تاکید داشته‌ام؛ چراکه یکی از راه‌هایی که شهرداری می‌تواند از امکانات خودش به بهترین وجه استفاده کند مشارکت با بخش خصوصی است.

وی افزود: امروز دو مجتمع تجاری خدماتی، گردشگری را در شهر زنجان بازدید شد که یکی مجتمع خدماتی تجاری اداری با وسعت 37 هزار مترمربع که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری است که پیشرفت خوبی را در زمان طی شده و در حال حاضر 40 درصد پیشرفت دارد.

درویش‌امیری با بیان اینکه افتتاح مراکز تجاری در مرکز شهر صرفه اقتصادی ندارد، تصریح کرد: با افتتاح این مراکز هجوم مردم به داخل شهر کمتر می‌شود؛ چراکه مردم دیگر نیازی به رجوع به مرکز شهر نخواهد داشت و کالاهای ضروری خود را از این مراکز تامین می‌کنند.

وی افزود: از دیگر پروژه‌هایی که شهرداری با مشارکت بخش خصوصی انجام داده است در گلشهر کاظمیه و دیگری در کوی کارمندان است که امید است به زودی این مراکز افتتاح شود.

درویش‌امیری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه‌ها، پل تقاطع غیرهم‌سطح گلشهر بوده است که با توجه به اینکه در خرداد کلنگ‌زنی شده، پیشرفت خوبی داشته است و از پروژه هم جلوتر است.