به گزارش پارس نیوز، 

در این مطلب منوچهر حبیبی گفته است در سالجاری برای توسعه صادرات غیرنفتی استان یک میلیارد دلار هدفگذاری شده است که تحقق این مهم نیازمند مشارکت دستگاه های اجرایی و همکاری مدیران مرتبط است.
وی گفته است: قزوین پتانسیل و ظرفیت لازم در بخش های کشاورزی، صنعتی و گردشگری را برای دستیابی به این میزان صادرات دارد و می تواند با استفاده از ظرفیت اتاق های بازرگانی، اتحادیه صادرکنندگان، بخش های صنعت و معدن و تجارت به راحتی به این هدف دست یابد.
این نشریه همچنین در تیتر و روتیتر اول خود با عنوان «رونمایی از اختلافات روی پرده و پشت پرده در شورای شهر قزوین، این پارلمان شماست سرهنگ؟!» به انتقاد از پارلمان محلی قزوین و حواشی مربوط به جلسه انتخاب هیات رییسه شورا پرداخته است.
نشریه نگاه قزوین همچنین در مطلبی گمانه زنی ها درباره تغییر مدیرکل آموزش و پرورش قزوین را منعکس کرده است.
نگاه قزوین همچنین در این شماره با روتیتر «از سکوت مسئولان ورزش قزوین در برابر طلایی های جاکارتا؛ از عکس یادگاری تا پیام خشک و خالی، به شوی تبلیغاتی خوش آمدید!» از عملکرد مسئولان در برابر قهرمانان ورزشی انتقاد کرده است.
تذکر استاندار به مسئولان دولتی درخصوص سرگردان نشدن مردم در ادارات دولتی، شهر من قزوین یادداشتی به قلم حسن لطفی، جزییات کشف بسته انفجاری در قزوین با تیتر پازلی به وسعت این حوالی، اقتصاد ایران زمین گیر بی اعتباری سیاست های پولی یا مقامات پولی گزارشی از مهری غیاثوند و یادداشت انتقادی مدیرمسئول با تیتر معیشت در ICU از دیگر عناوین این شماره نگاه قزوین است.
هفته نامه نگاه قزوین به مدیرمسئولی امید مافی و سردبیری رکسانا رضایی منتشر می شود.
7388* 6101