به گزارش پارس نیوز، 

حسین پنبه دانه پور در نشست شورای اشتغال شوشتر افزود:این مبلغ از ابتدای امسال تاکنون در قالب تسهیلات روستایی و فراگیر به متقاضیان پرداخت شده است.
وی گفت: در مجموع حدود 800 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های اشتغال زایی در شهرستان شوشتر مصوب شده که در تلاش هستیم با همکاری بانک های عامل و جدیت متقاضیان اشتغالزایی این مبلغ در اسرع وقت جذب شود چرا که برای حدود 600 نفر اشتغالزایی می شود.
رییس شورای اشتغال شهرستان شوشتر ادامه داد:برخی دستگاه های اجرایی شوشتر در توجیه و انتقال توضیحات برای جذب متقاضی ضعیف عمل کرده اند و در زمینه میراث و گردشگری طرح مهمی برای دریافت تسهیلات معرفی نشده است.
وی با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید در پرداخت تسهیلات فقط جذب تسهیلات نیست بلکه باید خروجی آن ایجاد اشتغال باشد افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و نیز تسهیلات اشتغال روستایی نقش موثری در افزایش سطح اشتغال دارد، از این رو بررسی و تسهیل پرداخت تسهیلات
اشتغالزایی به متقاضیان نیازمند اهتمام جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.
سامانه 'کارا' براساس مصوبه اواخر خرداد 1396 ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مبنی بر ارایه تسهیلات به طرح های اشتغالزا و در راستای اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، به منظور تسهیل در فرایند ارایه تسهیلات به سرمایه گذاران و کارآفرینان راه اندازی شد.
7159/ 6037