به گزارش پارس نیوز، 

سعید قدیری، دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران از درخواست برپایی تجمع تولید‌کنندگان و صادرکنندگان این صنعت برای اعتراض به لایحه افزایش مناطق آزاد در مقابل مجلس شورای اسلامی خبر داد.

قدیری در این باره گفت: افزایش مناطق‌آزاد بدون پایش کیفی مناطق فعلی، موجب متضرر شدن تولید کنندگان داخلی خواهد شد که این امر در شرایط کنونی کشور، خیانت به منافع ملی است.

وی با اشاره به بی‌نتیجه ماندن نامه‌نگاری‌های این اتحادیه با دولت و مجلس خاطرنشان کرد: ما تولیدکنندگان پوشاک می‌خواهیم با برپایی تجمع مقابل مجلس اعتراض علنی خود را به افزایش مناطق آزاد اعلام کنیم.

نامه درخواست برپایی تجمع تولیدکنندگان صنعتی و صنفی پوشاک در مقابل مجلس شورای اسلامی  به فرمانداری تهران در زیر آمده است: بنابر اعلام قبلی معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی قرار است این هفته لایحه افزایش مناطق‌آزاد در صحن مجلس بررسی شود.

چند روز پیش بود که 13 انجمن و اتحادیه با ارسال نامه‌ای به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، از نمایندگان خواستند تا در مورد لایحه افزایش مناطق آزاد، منافع ملی را بر منافع بخشی یا استانی ترجیح دهند، چرا که با توجه به وضعیت آشفته و عدم مدیریت صحیح فعلی این مناطق، افزایش آن‌ها، اوضاع کنونی را آشفته‌تر کرده و تیر خلاصی بر تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی در سال حمایت از کالای ایرانی خواهد بود.

نامه مخالفت با لایحه افزایش مناطق آزاد

انتهای پیام/