به گزارش پارس نیوز، 

و به نقل از سمات، هادی علی‌پور، اظهار داشت: بیش از ۱۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال سود انواع اوراق در ماه آینده به سرمایه‌گذاران پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: زمان سررسید اوراق اجاره شرکت های گل گهر، قطارهای مسافری و باری جوپار، رایتل، کاشی و سنگ پرسپولیس یزد، مخابرات و مهندسی و ساختمانی صبا نفت در مردادماه جاری است که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی سود این اوراق را به سرمایه گذاران پرداخت می‌کند.

علی پور ادامه داد: سود اوراق مشارکت شرکتهای لیزینگ رایان سایپا، سیمان کردستان، لیزینگ ایران و شرق و شهرداری‌های شیراز، تهران، سبزوار، مشهد و کرج ماه آینده به حساب سرمایه گذاران واریز خواهد شد.

سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا سمات خاطر نشان کرد: سررسید سود صکوک مرابحه وزارت تعاون، دولتی آموزش و پرورش و شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا در مردادماه است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را نیز به سرمایه گذاران پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در حدود ۸۰ نوع انواع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت، گواهی سپرده، اوراق رهنی، اسناد خزانه و استصناع) دربازار سرمایه منتشر شده است، اظهار داشت: سود این اوراق به صورت ماهانه یا سه ماهه یکبار به سرمایه گذاران پرداخت می شود.