به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال سایپا که اصلی ترین مدعی رسیدن به عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر است، در پایان نیمه نخست دیدارش برابر گسترش فولاد به نتیجه ای بهتر از مساوی بدون گل نرسید.

تیم فوتبال پدیده در دیداری که امتیاز آن می تواند بقایش را در لیگ برتر قطعی کند در پایان نیمه اول با نتیجه دو بر یک از همشهری اش سیاه جامگان پیش افتاد. برای پدیده معین عباسیان و محمد قاضی از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند و تک گل سیاه جامگان را یونس شاکری به ثمر رساند.

استقلال خوزستان و سپاهان هم در دیداری حساس برابر هم قرار گرفتند که دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی یک-یک رسیدند. در این بازی ابتدا مهرداد محمدی در دقیقه ۵ سپاهان را پیش انداخت اما حکیم نصاری در دقیقه ۳۶ این گل را جبران کرد.

تراکتورسازی هم در ادامه نتایج ضعیفش در این فصل، در پایان نیمه اول دیدار مقابل صنعت نفت با یک گل از حریف عقب افتاد. تنها گل تیم میهمان را آگوستو سزار در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند.

نفت تهران در دیداری که آخرین شانس های خود را برای بقا در آن جستجو می کند در پایان یک نیمه با ۲ گل از میزبانش پارس جنوبی عقب است. نفت تنها ۴۵ دقیقه برای نجات از سقوط زمان دارد. گلهای پارس جنوبی را در  این نیمه محمد نوری و روح الله سیف اللهی در دقایق ۷ و ۴۴ به ثمر رساند.


انتهای پیام/