به نقل از روابط عمومی اتحادیه مصنوعات چوبی اصفهان، نوسانات ارزی و سیاست های جدید دولت در زمینه واردات برخی از کالاها باعث بروز التهاباتی در بازار مصنوعات چوبی شده است. این موضوع در سراسر ایران موضوعیت دارد اما اصفهان به عنوان یکی از مهم ترین مناطق شناخته شده در صنعت چوب کشور امروز بیش از هر روز دیگری تحت تاثیر این مساله قرار گرفته است.

سهم اصفهان از ارز دولتی صفر بوده است

 محمد شادمند رئیس اتحادیه مصنوعات چوبی شهرستان اصفهان در این باره گفت:یک ماه است که با تشدید مشکلات ارزی مواجه شده ایم، متاسفانه ریشه بخش زیادی از مشکلات در تهران است و ما امیدواریم مسئولان دولتی استان اصفهان برای حل این مشکلات با تهران رایزنی کنند.

وی با انتقاد از سخت گیری بانک ها برای ارائه تسهیلات به اصناف اظهار داشت: تمام افرادی که موفق به تکمیل تمام فرآیندهای تسهیلات شدند در بانک به مشکل برخورده اند ،این در حالی است که تولیدکنندگان نیازمند سرمایه در گردش هستند.

رئیس اتحادیه مصنوعات چوبی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که امروز نگرانی در صنف را دوچندان کرده است، مباحث تعزیراتی است، کارخانجات تولیدی، تولیدکنندگان کابینت و فروشندگان چوب همه و همه امروز دچار سردرگمی هستند و کسی قادرنیست قیمت تعیین کند.

 

انتهای پیام/