به گزارش پارس نیوز، 

سیدعلیرضا محمدی اظهار کرد: اخلاق‌مداری و امانت داری اولویت اصلی تاکسیرانی بیجار است چرا که، رانندگان تاکسی بخش عمده‌ای از مسافران شهری را جا به جا می‌کنند و برخورد آنان با مردم اهمیت بسیاری دارد.

وی با اعلام اینکه ناوگان حمل و نقل شهری بیجار در دو بخش تاکسی و مینی‌بوس نوسازی شده و ناوگان جوانی دارد، افزود: ناوگان حمل و نقل بیجار در دو بخش تاکسی و مینی بوس خدمات خوبی را به مردم ارائه می‌دهد.

محمدی با اشاره به ادغام واحد بار با این سازمان در بیجار عنوان کرد: از نظر بار در شهرستان نابسامانی‌هایی وجود داشت که با توجه به استقرار واحد بار در سازمان مدیریت حمل و نقل در شهرستان بیجار در صدد ساماندهی بار شهری هستیم که از نظر رونق اقتصادی شهر اهمیت بسیاری دارد .

وی در ادامه سخنان خود افزود: بازرسان ما در سطح شهر فعالیت دارند ولی توانایی دیدن تمامی تخلفات را ندارند و مردم نقش پایه های نظارتی ما هستند که باید هر گونه تخلفی را از طریق تلفن گویا و سامانه به ما اطلاع دهند چرا که ارتباط مردم با ما باعث می شود نظارت ها قوی تر شود .

مدیرعامل ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان بیجار از افزایش 15 الی 20 درصدی افزایش نرخ در این حوزه طی سال جاری، خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی بیجار دارای 235 دستگاه تاکسی و 12 مینی بوس است که روزانه 20 الی 30 هزار نفر مسافر را جابه جا می کند.

سید علیرضا محمدی یادآور شد: در بحث فعال کردن پرداخت الکترونیکی تاکسی، مینی بوس و پایانه های شهرستان نیاز به سرمایه بخش خصوصی است و ورود بخش خصوصی در این زمینه اهمیت بسیاری دارد .