به گزارش پارس نیوز، 

جواد رزاقی مدیر فروش و بازاریابی بین‌الملل گروه صنعتی و پژوهشی زر با اشاره به صادرات محور بودن شرکت زرماکارون از صادرات نخستین محموله ماکارونی به ایالت متحده آمریکا خبر داد.

رزاقی گفت : علیرغم خروج آمریکا از برجام توسط رییس‌جمهور امریکا، هیچ مانعی بر سر راه صادرات ماکارونی این شرکت به این کشور به‌وجود نیامد.

مدیر فروش و بازاریابی بین‌الملل گروه صنعتی و پژوهشی زر افزود: سیاست اصلی زرماکارون از ابتدای تاسیس، بر پایه صادرات و تفکر صادرات محور بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت زرماکارون به بیش از 80 کشور دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم صادرات انجام می‌دهد، اضافه کرد: علاوه بر امریکا به کشورهای سوئد، انگلیس، نیوزیلند، استرالیا و کانادا نیز مقصد صادرات محصولات زرماکارون است.

رزاقی با اعتقاد بر این مهم که سازمان‌های تفکرمحور، چالش‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند و تحریم‌ها نمی‌تواند هیچ تاثیری بر روند پیشرفت آنها بگذارد، گفت: در حال حاضر کیفیت محصولات زرماکارون هم‌تراز با دنیا و در رتبه‌های بالا قرار گرفته، به نحوی که با دریافت استانداردهای بین‌المللی به بازارهای سخت دنیا نفوذ کرده‌ایم و با قدرت این روند را ادامه خواهیم داد.

مدیر فروش و بازاریابی بین‌الملل گروه صنعتی و پژوهشی زر با اشاره به اینکه صادرات، اولویت اصلی هر اقتصادی برای رشد پایدار است، گفت: با بررسی و انتخاب بازارهای هدف صادراتی با پتانسیل بالا و با نگاه به بیرون از مرزها می‌توانیم به ارتقای جایگاه خود همگام با بازارهای جهانی اقدام کنیم.

رزاقی با تأکید بر اینکه گروه صنعتی و پژوهشی زر در حال حاضر به کشورهای مختلف آسیایی صادرات و نیم نگاه صادراتی موثری نیز به کشورهای شرق آسیا و اروپا دارد، تصریح کرد: در حال حاضر علاوه برکشورهای آفریقایی، آسیایی، اروپا و کانادا به شهرهای نیویورک، آتلانتا، هیوستون تگزاس، دالاس، نوادا و کالیفرنیا در کشور امریکا نیز صادرات داریم.

تنها درخواست گروه صنعتی و پژوهشی زر از دولت، حمایت معنوی است به نحوی که بیش از حمایت‌های مالی دولت، حمایت‌های معنوی و دپیلماتیک را خواستارند. تقویت سفارتخانه‌ها در حوزه تجارت و اقتصاد و کمک به تجار و صادرکنندگان توسط وزارت امور خارجه در حوزه امضای توافقنامه‌های تجاری و تعرفه‌های ترجیحی و نیز فعال‌تر شدن رایزنان بازرگانی در کشورهای هدف صادراتی از مهمترین نیازهای معنوی مورد تأکید گروه صنعتی و پژوهشی زر عنوان شده است.