به گزارش پارس نیوز، 

اکبر ترکی بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فریدن خطاب به استاندار اصفهان برای حل مشکلات منطقه فریدن اذعان داشت: وظیفه نمایندگان ریل‌گذاری برای دولت بوده و برنامه ششم نیز در همین راستا بوده است؛ اگر این دولت بتواند بالای 50 درصد برنامه ششم را اجرایی کند، بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور حل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس با بیان این که مجوز تامین آب شرب شهرستان‌های فریدن بزرگ از منابع آب پایدار اخذ شده است، عنوان داشت: در تاریخ 2 آذر ماه 96 مجوز برداشت آب صادر و 12 میلیارد تومان نیز با همکاری اداره کل آب و فاضلاب استان اصفهان تخصیص داده‌ شده اما موانعی بر سر راه وجود دارد که امیدواریم استاندار اصفهان آن‌ها را برطرف کند.

وی با بیان این که نامه برگرداندن حق محرومیت به امضای معاون اول رئیس‌جمهور رسیده است، اضافه کرد: مجوز رفع محرومیت مردم مناطق محروم شهرستان فریدن هنوز به نتیجه نرسیده و شاخص‌هایی هنوز وجود ندارد که باید در هیات دولت بررسی شود.

ترکی با بیان این که فریدن سالیانه 80 هزار تن تولید سیب‌زمینی دارد و این میزان تولید خریدار ندارد، یادآور شد: دولت به کشاورزان فریدنی وعده خرید سیب‌زمینی به مبلغ هر کیلوگرم 460 تومان را داده اما یک کیلوگرم از آن‌ها را هم نخرید و سیب‌زمینی‌ها در انبار باقی‌مانده است.

 

انتهای پیام/