به گزارش پارس نیوز، 

محمد آقایی ظهر امروز در تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصادی استان ایلام اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی با مدیران شایسته محقق می‌شود.

مشاور وزیر اقتصاد گفت: اگر بخواهیم در ارتباط با موضوع شعار امسال که شعار بسیار مناسب مقام معظم رهبری است موفق باشیم، باید به‌صورت عملیاتی وظیفه خود را تعریف کنیم تا به‌عنوان مدیر بدانیم چه اقداماتی را باید انجام دهیم.

وی افزود: مدیران شایسته می‌توانند به‌عنوان مدیر مؤثر در صورت شایسته بودن به رشد اقتصاد، تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در جامعه فرهنگ‌سازی و کسب اعتماد کنند.

مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت اقتصاد و دارایی نیز در این مراسم افزود: مهم‌ترین وظایف کارکنان دولت رسیدگی به خواسته‌ها و تکریم ارباب‌رجوع هست بنابراین در راستای خدمت‌رسانی به‌نظام مکلف به خدمت‌رسانی هستیم.

آقایی افزود: نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی می‌تواند در فلسفه اقتصادی نقش مهم داشته باشد ازاین‌رو دولت باید به‌عنوان نهاد حاکمیتی از صنعت و کالای داخلی حمایت کند.

مشاور وزیر افزود: مبارزه با قاچاق کالا در کشور بیشتر از گذشته مدنظر مدیران ارشد استانی باشد تا بتوانیم کالاهای ایرانی را تقویت و ارتقا ببخشیده و شعار سال را محقق کنیم زیرا برای پیش بردن این شعار نیازمند نگاه ویژه اقتصادی به این موضوع است.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که به عصر ارتباطات است کارها بدون علم به جایی نمی‌رسد و ایجاد شرایط نظام شایسته‌سالاری شعار سال را الگو کارهای خود قرار دهیم.

مشاور وزیر گفت: وجود ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در استان بهترین فرصت برای کسب رونق کسب‌وکار است و صادرات غیرنفتی ایلام نیز می‌تواند زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌سازد.

آقایی افزود: یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید به‌کارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی است و همه دستگاه‌ها ملزم به رعایت و اجرایان هستند.