به گزارش پارس نیوز، 

خیرالله خادمی روز چهارشنبه در جریان بازدید از جاده ازنا - شازند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جاده‌ها به صورت چهارخطه احداث می‌شوند، افزود: محورهای ارتباطی لرستان به سمت غرب و اصفهان و تهران از جمله این بزرگراه‌ها بودند که بهره‌برداری شدند.

وی با بیان اینکه سه هزار و 410 کیلومتر در بخش ریلی در برنامه کاری است، گفت: 2 طرح مهم ریلی در لرستان در مسیر جدید دورود - خرم‌آباد و ازنا به سمت الیگودرز و اصفهان می‌باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود یک‌هزار و 170 کیلومتر آزادراه در سطح کشور در حال اجرا است، افزود: یکی از طرح‌های مهم آزادراه خرم‌آباد - بروجرد - اراک به عنوان بخشی از کریدور شمال به جنوب است.

وی اضافه کرد: حدفاصل خرم‌آباد به بروجرد این آزادراه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

خادمی اظهار کرد: در سال 96 در بخش توسعه مسیر ریلی اقدامات خوبی انجام شده و 2 مرکز استان به شبکه ریلی افزوده شده است که امسال نیز یک مرکز استان در قالب اعتبارات به شبکه ریلی متصل خواهد شد.

بازدید از طرح ازنا - شازند، کنارگذر دورود، بازدید از قطعه ۳/الف و تونل پونه آزادراه اراک - خرم‌آباد، بازدید از قطعه ۳/ب محدوده شهرستان بیرانشهر، بازدید از قطعه چهار آزادراه اراک - خرم‌آباد و بازدید از طرح راه‌آهن خرم‌آباد- دورود از برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون وزیر راه و شهرسازی به لرستان است.