محمود واعظی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شیروان با تبریک هفته دولت به دولتمردان هدف اصلی دولت تدبیر و امید را خدمت‌رسانی صادقانه به‌دوراز هرگونه مانده خطی و جناحی دانست.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور در این دولت به حاشیه‌ها توجه نکرده و فقط با وحدتی که با مسوولان کشوری داشته در خدمت به جامعه بوده است.

واعظی ثبات و امنیت و آرامش را از ویژگی‌های مهم دولت تدبیر و امید دانست و اضافه کرد: کابینه دولت تدبیر و امید در راستای فراجناحی حرکت کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در کشور همه دلسوزان با وحدتی که خواهند داشت باید برای مردم کار کنند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و اگر زیربنای اعتقادی در جامعه نباشد کشور به بیراهه خواهد رفت.

 این مسؤول با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید به مقوله فرهنگ توجه کنند که مسائل فرهنگی از دغدغه‌های مهم رهبری است، افزود: مدیران باید با شفافیت و صادقانه برای مردم خدمت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان این دولت تمام روستاها از تلفن و اینترنت برخوردار خواهند شد، دغدغه مهم دولت تدبیر و امید را معیشت، مسکن و ایجاد شغل برای جوانان دانست و گفت: تا پایان این دولت برای 500 هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از دولت برای افتتاح طرح‌های این هفته به خراسان شمالی سفر کرده است.

320 طرح مخابراتی با سرمایه‌گذاری 720 میلیارد ریال در خراسان شمالی همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بهره‌برداری می‌شود.