مدیر کل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات ایران گفت: میزان صادرات محصولات شیلاتی در سالهای اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است بطوری که هزار تن محصولات تازه شیلاتی، نزدیک به 8 هزار تن محصولات فرآوری شده صادر شده است. 

 گلشاهی مدیر کل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص پیش بینی میزان صادرات آبزیان در سال جاری گفت: با توجه به بازاری که در روسیه برای ایران وجود دارد؛پیش بینی می‌شود که در سال جاری شاهد افزایش صادرات باشیم بطوری که پیش بینی می‌شود  در سال95،  80 تا 85 هزار تن آبزیان از کشور صادر شود. 
 
او با اشاره به اینکه تولیدات حوزه شیلات کمتر از یک درصد از مجموع تولیدات محصولات کشاورزی است بیان داشت: 10 درصد ارزآوری بخش کشاورزی مربوط به شیلات است وپیش بینی می‌شود که با توجه به بازار روسیه سال آینده 80 تا 85 هزار تن صادرات انواع آبزیان از کشور انجام گیرد. 
 
گلشاهی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار یک هزار تن انواع آبزیان با حمل و نقل زمینی به روسیه صادر شده است تاکید کرد: کیفیت محصولات شیلاتی ایران، روسیه را قانع کرده است و تاکید می‌کنم که میگوهای تولیدی فاقدآنتی بیوتیک هستند؛طبق آخرین آمار 487 تن  میگو به روسیه صادر شده است. 
 
مدیر کل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات ایران با تاکید بر اینکه در حال حاضر 99 درصد صادرات محصولات شیلاتی ایران با حمل و نقل دریایی صورت می‌گیرد بیان داشت:می‌توان از ظرفیت‌های خالی هوایی، هنگام حمل و نقل مسافران برای سرعت بخشیدن به صادرات آبزیان به لحاظ بازه زمانی و با قیمت پایین استفاده کرد. 
 
او در پایان گفت:مصرف میگو از 5 درصد تولید در سال های قبل از 90 به 40 تا 45 درصد در سال 94 رسیده است.