به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سید ابوالحسن فیروزآبادی امروز در جشنواره ورزشی کارگران همراه با تقدیر از مدال آوران ورزش کارگری استان اصفهان با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و با بیان اینکه مبدا انقلاب، عنایت الهی بوده است، اظهار کرد: سال 94 را با یک گام بزرگ و به دنبال حداقل یک دهه تلاش در احقاق حق هسته‌ای پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: در حال حاضر ایران در باشگاه هسته‌ای جهانی و با توانایی تولید سوخت هسته‌ای مورد پذیرش جامعه بین المللی قرار گرفته است. امیدواریم خداوند پاداش سختی‌ها را در سال 95 به مردم ایران بدهد.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در شرایط پسابرجام در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بزرگترین مشکلات اجتماعی مانند بیکاری تحصیل کردگان و فقر توجه ویژه‌ای خواهد شد.

وی به فعالیت‌های ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: فدراسیون ورزش کارگری در سال جاری به عضویت رسمی فدراسیون جهانی کارگری درآمده است و در المپیاد جهانی کارگری که در ایتالیا برگزار شد، ورزشکاران حوزه کار و کارگری حضور فعالی داشتند.

فیروزآبادی افزود: برای یادگاری این سفر به اصفهان برای تکمیل یکی از پروژه‌های ورزشی کار و کارگری در استان اصفهان مساعدت خواهیم کرد.

هم‌چنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد: پژوهشهای بسیاری در حوزه معیشت مردم و جامعه انجام شده است و خروجی تمامی این پژوهش‌ها به دو رکن وضعیت رفاه، معیشت مردم و جامعه و توجه به نشاط مردم و جامعه است.

غلامعلی قادری، افزود: در صورتی که به این دو رکن توجه شود بهره وری در جامعه افزایش خواهد یافت و معیشت کارگران و وضعیت کار و کارگری بهبود می‌یابد.