به گزارش پارس،به نقل از تسنیم تعلل بانک مرکزی در آغاز صدور کارت اعتباری خرید کالای ایرانی باعث شده تا انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور با ارسال نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار اجرای سریع این طرح برای جلوگیری از ورشکستی واحدهای تولیدی شده است.

متن این نامه به‌شرح زیر است:

ضمن تشکر از مساعدت حضرتعالی در گام به گام طراحی کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی به استحضار می‌رساند؛علی‌رغم عزم جدی آن مقام محترم و سایر همکارانتان در وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت مبنی بر اجرای پروژه خروج از رکود صنایع داخلی،‌ متأسفانه اما و اگرهایی که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد،  معضلی خارج از تصور را برای تولید کنندگان پدید آورده است. در واقع رکود حاکم بر بازار که ناشی از انتظار مردم برای کاهش قیمت‌ها در پساتحریم بود،‌ این بار دست به دست انتظار خریداران برای عملیاتی شدن کارت‌های اعتباری داد و تقاضا برای خرید را به فاجعه‌آمیزترین حد ممکن کاهش داد.

در این شرایط امکان تنفس و ادامه حیات برای تولید کننده غیرممکن است و شک نداشته باشید پاشنه آشیل دولت یازدهم که همانا اشتغال و خروج از رکود است این بار با موج عظیم, سهمگین و زنجیره‌ای تعدیل نیروی انسانی در خطوط کارخانه‌ها, به خطر خواهد افتاد. لذا از آن مقام محترم خواهشمندیم پیش از آنکه شکست این طرح ملی مستمسکی شود در دست بدخواهان دولت،‌ بیش از این اعتماد افکار عمومی را نسبت به برنامه‌های دولت یازدهم از بین ببرد دستور فرمایید دستگاه‌های متولی اقدام عاجل را انجام دهند.